Husbyggertråden min er oppdatert ;)

-snartmammatil3-

Elsker forumet
Her er link[:D]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=19945267&mpage=1&key=�

WOW! Sitte her å måpe!! Kanon flott hus! Så jo ut som et slott i mine øyne[:)]

Litt av et palass!!! Her har det også stått litt stille nå, på grunn av diverse kløning.. Ikke av oss, men fagfolk, så det er jo ikke vi som lider av det. Men det tar et par uker å fikse opp, og jeg er LEEEEEEI av å ikke ha bad!!!! Håpet er at vi får bad iløpa uka:) Og nå har vi fått malt underborda ute, og taksteina er på plass. Så det går jo litt fremover:)

Hvor i Eid er dette, forresten? Jeg har nemlig bodd der et år;)

På Hauane[:D] Fra huset ser vi inn til Eid[;)] Hvor bodde du og hva gjorde du her? Så gøy da!

Gikk på folkehøyskolen:) Det var i 98/99, så det begynner å bli en stund siden:) Men det var et utrolig fint år! Og Eid var en trivelig plass å bo. Litt kjedelig at sola forsvant om vinteren, men det er vel til å leve med:)

Blir bare mer og mer misunnelig... [&o] Er et av drømmehusa mine du bygger, og håper du vil dele litt bilder innvendig etterhvert som tida går! [:)] Er ikke misunnelig på hva det koster da! [:D]

Skal si ting går fort når man endelig kommer i gang! Når regner dere med å kunne flytte inn?
Kjempeflott hus! Gleder meg til det er vår tur!

ORIGINAL: xlissx

Skal si ting går fort når man endelig kommer i gang! Når regner dere med å kunne flytte inn?
Kjempeflott hus! Gleder meg til det er vår tur!

Februar er håpet[:D] Men nå venter vi på snekkere så nå begynner jeg å tro mars [:@]

Back
Topp