husarrest....

lysengeln

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Da har jeg vært til jordmoren idag, og fikk husarrest -.-
Jeg får dra på besøk til familie og sånt, men jeg får ikke gå mye, jeg får ikke gjøre noe, jeg skal kun slappe av -.-
Har hatt en blødning i helga, og kraftige smerter både i rygg og mage, så hun er veldig redd for at fødselen skal starte allerede nå :/
Babyen har og lagt seg til rette nå, men heldigvis ikke festet seg, noe som er bra da, men som jordmoren sa: det kan snu seg fort :/

Så her sitter jeg da, for jeg greier ikke ligge, da kommer jeg meg ikke opp igjenn..
Og jeg kjeder allerede vettet av meg..

Så tips til tidsfordriv mottas med takk :P

Huff! Lov å bli rastløs å kjede seg, selv om det å roe helt ned er til d beste for deg og den lille. Noen tips: Strikking hvis du liker det :) lese bok, kjøpe en haug m blad :) begynne å se koslige julefilmer som love actually, the holliday, alene hjemme 1 og 2, pløye gjennom alle harry potter filmene hvis du liker d :) lage julekort :)

Ja, nå er det vel på tide at du legger deg ned, med tanke på de to fødslene du har fra før :) Strikke, hekle, lage juletrepynt. Har du oppdaget netflix? Filmer og tv-serier i fleng, alt hva hjertet måtte begjære :) 

Jeg ligger rimelig i ro om dagene selv, både på grunn av bekkenløsning, men også fordi jeg fødte litt for tidlig sist og det vil jeg ikke gjøre denne gangen. 

Om du har symaskin kan du sy smekker. En veldig fin bok som jeg vil anbefale deg er velkommen baby, det er en bok med mye du kan lage til babyen. Jeg har tatt i bruk den, selv er jeg ute i praksis enda. 

Takk for gode råd :)

Skal se hva jeg greier å få til her :)
Begynte med å lage middag idag, og gubben (som er kjempe beskymret) jaget meg ut fra kjøkkenet! så jeg får ikke lage mat engang til familien min :/

Men fikk da plenty å gjøre uansett, siden sønnen min på snart 5 år fikk skyhøy feber igår, og har det fortsatt, selv om han er i kjempe fin form, så merkes det at han er syk stakkar :/
Bare å følge med at han får i seg nok veske og astmamedisin, så vi slipper å ringe ambulanse denne gangen :)

Har vært noen ganger der han har hatt høy feber at han har fått skikkelige astmaanfall som ikke har gitt seg, bare blitt verre, og da har ambulanse kommet med lege og gitt han surstoff, adrenalin og astmamedisin.. og det føler jeg ikke for nå :/ blir ganske stresset av det, og jeg skal jo unngå all stress :P

Back
Topp