Husarbeid!!!!?

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Med full jobb, to barn og super dårlig form har jeg ikke krefter igjen til å tørke støv, vaske klær, brette klær osv.. Må jo bare gjøre det, men det er ikke lett. Hvordan er det hos dere?

Orker nesten ingenting etter jobb jeg :p mandagens oppvask er fortsatt i kummen...

orker svært lite etter jobb. har ikke barn fra før, så jeg klarer å skjerpe meg å ta husvasken 1 dag i uka...men det er hardt!

Har heldigvis like mye overskudd som før. Er litt kvalm om morgenen, så går litt tregt da, men ellers går det fint.

Du får gjøre det du orker. Man skal ikke slite seg ut, og ingen som tar skade av litt rot :)

Mannen gjør det :D

Mannen er mye flinkere nå. Jeg ligger mye på sofaen og er dødssliten!

Jeg tror hybelkaninene kommer til å komme oftere på besøk for tida for å si det mildt:p
Er helt dau... I går tvang jeg meg selv til å ta oppvaska og bare det var et slit. Alt jeg tenker på nå om dagen er søvn... Håper overskuddet kommer snikende etterhvert, men har ikke helt trua:hilarious:

Er heldigvis i fin form, så gjør like mye som før :) Jeg har ikke opplevd så mye mer hjelp fra min bedre halvdel foreløpig, men han skal få avlaste etter hvert som magen blir større :p

Med full jobb, to barn og super dårlig form har jeg ikke krefter igjen til å tørke støv, vaske klær, brette klær osv.. Må jo bare gjøre det, men det er ikke lett. Hvordan er det hos dere?
Signerer denne. Har nok med å gjøre det jeg må for at hverdagen går rundt. Å orket å vaske toalettet foreksempel hadde vært luksus!
:)

Orker ikke mye, sååå sliten hele tiden. Litt energi på morgenen og da får jeg gjort litt. Ellers så er det ganske rotete her for tiden....

Dum som jeg er så fant jeg ut at jeg skulle høytrykkspyle huset.. Jada.. Flink var jeg, men er helt pumpa og tom for energi.. Og jeg som skal jobbe i natt.. Kjempe lurt..:-/

Husarbeid..? Hva er det? :P Blir dårlig med det når jeg er på jobb.. Skal utnytte fridagen imorgen, mens mini er i bhg. Hvis jeg ikke sover bort hele dagen da :D

• Liker
Reactions: WCE
Må få gjort unna litt i helgene! Jeg sover stort sett etter jobb om dagen nå..

I dag hadde jeg fri fra jobb og pappa har noen dager igjen av permisjonen, vi har endelig tiden til å bruke tid i det nye huset, så planen var å virkelig rydde, aner ikke hvor mange pauser jeg måtte ta :-P vi er ikke ferdig ;)

Back
Topp