husarbeid

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
får dere mye hjelp til husarbeidet av deres kjære? Her i huset er det jeg som gjør alt...og det er ikke frivillig!!! Begynner å bli litt tungt nå, med stor mage og fire barn fra før...[:'(]

har funne mæ ett godt husmorævne i typen æ. han jør mæsteparten mens æ ser på eller bi jaga ut førr at æ e i veien

Her gjør jeg det hverdagslige liksom siden det er jeg som er hejmme om dagene. Men han støvsuger, henger opp klær og rydder inn/ut av oppvaskmaskina han og da[:)]

Her gjør samboern alt av vask og støvsuging.. Får ikke lov å gjøre det selv..

Jeg gjør det meste selv egentlig.. Går jo hjemme hele dagen mens han er på jobb, så da syns jeg bare det faller seg naturlig.
Men hvis jeg driver med klesvask eller støvsuging når han er hjemme, iler han til for å hjelpe.
Så han hjelper hvis jeg ber om det da.. [:)]

[:D]Veel,gubben er ikke akkurat den som ser at ting må gjøres,men gjør alt med en gang jeg spørr. Problemet er at jeg er ikke noe glad i å spørre...
Men Michael har blitt en kløpper i støvsuging,og generell rydding. UTEN Å BLI SPURT!
Satt i stresslessen i sta og halvsov-da kom han med pledd,og gikk og ryddet badet..
Når jeg våknet hadde han hentet en kopp melk til meg,og en helnøtt +boken jeg driver og leser. Snufs,tårene trillet. Han er så snill, lille ungen min,som gleder seg sånn til å bli storebror. En dag blir han en fantastisk partner for en eller annen, noe av oppdragelsen har faktisk virket. Elsker alle gutta mine jeg[:D]

her er det faktisk han som er flinkest i huset, men sier ofte at det er en selvfølgelighet ettersom det meste med gutten faller på meg ettersom han er ofte sulten og det er meg som har puppene. jeg blir bortskjemt, jeg...
Skulle ønske alle hadde det likedan.

Endelig noen med like mange barn som meg ...he..he.
Her i huset er det stort sett alltid meg som tar meg av hus og unger. Det hender samboer slår til litt mens jeg har vært på jobb eller når han vil et eller annet...
Spesiellt slitsomt med stor mage ja.. Husker jeg krøp rundt på gulvet og grein på slutten,når jeg skulle vaske gulvene.. Har heldigvis barn som er veldig glade for å hjelpe til. Gutten min på 20mnd,støvsuger,vasker gulvet,og rydder lekene opp i kassa selv på rommet sitt.
Han synes det er kjempestas,men det blir jo ikke alltid så bra da. Men han er så flink atte..

ORIGINAL: Nusse76

Får masse hjelp..Men tar litt enkle ting selv også,ellers blir jeg sprø.Men veldig deilig å få hjelp til de tyngste tingene..Si ifra til mannen din at han må ta i et tak..de ser ikke det de vet du..[;)][;)]

Tro meg når jeg sier at det har jeg prøvd,men han syns det er mer interesant å gjøre ting han har lyst til....som å spille x-box...

Vi fordeler det sånn at jeg vasker klær og handler mat, han rydder kjøkken og vasker gulv. Er vel egentlig jeg som kommer heldigst ut av den fordelinga [:D]

Jeg gjør det meste sjøl jeg da, men det er helt frivillig! Føler jeg må gjøre noe når jeg er hjemme hele dagen og, orker ikke gå en hel dag uten å gjøre noen ting, da føler jeg meg ubrukelig!!! Går ikke fort da, men får gjort LITT hver dag[:)]

Sambo er flink til å hjelpe til, men jeg må ofte be om hjelp. Det med husarbeid er jo litt jenteting og, jeg ser lettere hva som må gjøres enn han, og sånn er det bare[:)] Har aldri krangla om noe sånn så det fungerer helt fint sånn vi har det nå hvertfall[:)]

Det er jeg som gjør det meste, men han må støvsuge siden det klarer jeg ikke, og han hjelper til med andre ting om jeg ber om det[:)]

det er vel jeg som gjør alt egentlig. greit nok til vanlig, men nå de siste ukene er det ganske tungt. han hjelper jo hvis jeg spør,men jeg er vel litt dum på det og. syns liksom det blir bedre hvis jeg gjør det selv.....

Mannen min er kjempeflink til å gjøre det meste..[:)] Han er ikke så ryddig av seg, men tar det meste av støvsuging og gulvvask. Og så lager han middag nesten hver dag, et stort pluss ettersom jeg dessverre er en katastrofe på kjøkkenet...[&:]

Back
Topp