Husarbeid...

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
...er jammen meg tungt med denne store magen! Men det må da gjøres!
Nå har jeg støvsuget hele leiligheten, trappa, sofaen og UNDER sofaen - fy flate som det så ut der!
Skulle til å legge på plass mattene jeg hev ut, men jeg orker ikke sånn helt med en gang 

Det blir deilig å kunne bøye seg slik uten den magen i veien, altså!

Nå må ikke du styre sånn alt for mye da ;) Hehe... Fikk mannen til å støvsuge hele kåken igår pluss vaske dusjen, tømme sluken for hår og vaske resten av badet. Han gjorde det med en gang jeg spurte. Fikk nesten sjokk der jeg satt... :p

Neida, badene har jeg spart til mannen

Det er nemlig det værste jeg vet, og nå som jeg har tatt "alt annet" får han jammen meg bare gjøre det! 
Men det var godt å gjøre litt i dag, hadde en veldig rolig dag i går og i formiddag har jeg bare ligget på sofaen frem til jeg fant støvsugeren.
Litt klesvask og slikt går unna, men det er ikke så slitsomt da!

Så mye på en dag.. nei fysj! hehe. Blir litt småting her og der. Gleder meg masse til jeg kan få tatt en skikkelig husvask her!

Jeg kjenner det jo ganske godt på kvelden når jeg har holdt på slik, men så er det enkelte ting som bare må bli unnagjort og jeg synes det er utrolig vanskelig å sitte hjemme hele dagen uten å gjøre noe av det...
Vi tok oss en handletur i ettermiddag også, det tok nesten mer på enn husarbeidet synes jeg, med en 4-åring som ikke hørte etter og bare ville stikke av

Men nå er det sofaen resten av kvelden hvertfall. Om oppvasken skal bort må mannen gjøre det!

men når magen er borte har man ikke tid eller energi til husarbeid lengre

Godt poeng :-)

Back
Topp