husarbeid

Alexanders mamma

Gift med forumet
Hvem er det som vasker og ordner hjemme hos dere?
Har du og din kjære noen ordning på dette?

Her i huset så er det jeg som står for det meste[:'(]

Sambo gjør ingenting, rydder ikke sine egne klær etter seg engang. [:@] Men jeg har vaskehjelp en gang i uken da[:)], en liten periode hvertfall. Men går og rydder hver eneste dag allikevel, og støvsuger[;)]
Vi kvinner er for snille![;)]

Jeg gjør alt av husarbeid her hjemme[:'(] Alt fra å ta ut søpla til de store tingene. Men har vel blitt mer eller mindre vant til det så tenker ikke så mye over det lengre. Ihvertfall ikke nå som jeg er hjemme hele dagene.

Hadde vaskehjelp de 4 siste mnd av svangerskapet pga bekkenløsning og ho har vært her 3 ganger etter at sunniva ble født også[:)]

ORIGINAL: Mayen82

tror eg har det luksus...
her i huset gjør mannen det meste, vasker klær, støvsuger og rydder...
mens eg lager mat og tar meg av snuppa...

Ahh- drømmemannen!

ORIGINAL: Mayen82

tror eg har det luksus...
her i huset gjør mannen det meste, vasker klær, støvsuger og rydder...
mens eg lager mat og tar meg av snuppa...

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv!!  

Her blir det meste gjort av meg, unntatt å ta utt boss- der streike eg[;)]
På ein måte synst eg det er veldig greit å ha kontrollen sjøl, men på den andre sida klikkar det for meg av og til[:D]
Har jo berre 50 kvm å ta meg av, men det må jo ALLTID ryddes[:o][:'(]

her i huset er det stort sett jeg som gjør husarbeid[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] skulle ønske samboeren var litt flinkere

her er det begge som tar seg av!!ikke noe snakk om at det er kun jeg som skal jobbe i huset ass...

DET ER MEG.....[:@]
MEN NÅR JEG BER HAN OM TING SÅ GJØR DET!!!!
AKKURAT NÅ HAR HAN LAGET ROM NEDE I KJELLERE`N....SÅ SLIK ER HAN
FLINK. FØLER MEG SOM EN "TJENESTE-PIKE" NOEN GANGER...DA UNGENE MASER I TILLEGG SOM REGEL OGSÅ DA.
FÅR SE OM JEG VURDERER VASKEHJELP NÅR JEG BEGYNNER Å JOBBE IGJEN - VI BOR I REKKEHUS & HAR 2 ETG+KJELLER, OG I KJELLER ER DET DA DET NYE ROMMET + KJ.STUE.
SÅ DET ER NOK Å FARE OVER[:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: JaNuAr07

Här är det jag!! Dritlei!! men vill jag ha det ordentligt gjort utan att behöva klaga så må jag....

her i huset er det nok jeg som står for det meste.

Jeg gjør alt, bortsett fra å klippe plen og skifte dekk.....

Här är det jag!! Dritlei!! men vill jag ha det ordentligt gjort utan att behöva klaga så må jag....

Ska si att: Jag fyller på vatten å olja i bilen og.... visst gör han ting om jag ber, men jag er litt petimeter og får det inte som jag vill eller så noga som jag vill om jag ber om hjälp... dessutom glömmer han ofta att jag bett om ting... [:@]

Vi prøver å dele litt på det. Klesvasken er alltid min jobb, ingen liten jobb med 5 barn [;)]

ORIGINAL: JaNuAr07

her også!!![:'(][:'(][:@]

her deler vi nokså 50/50 på oppgavene, men etter tulla kom er det han som gjør det meste hi hi [:D]

Jeg gjør det meste (av det som blir gjort iallefall..hehe). Han hjelper til om jeg ber om det..og sånn som nå når vi kom tilbake etter å ha vært sørafor hadde han ryddet og støvsugd overalt.*flink*

Jeg gjør vel mest av "hverdagstinga", men han hjelper til da, så skal ikke klage....bare at av å til hadde det vært deilig om han gjorde det uten at jeg trengte å spørre/hinte [:)]

Eeee så lei av å göra allt hemma, sambo lagar mat för de mesta men ikke snakk om å rydda underveis eller vaska efter sig.. grrrr.. gris..

jag klarar ikke å ha de rotete runt mig, går så på mitt psyke, så orkar inte vänta på att han ska göra de, å orkar inte masa heller, för de e de jag må visst de ska ske noke.. om vi kranglar nån gång så e de alltid pga detta temat.." Han jobbar ju å jag går ju bara hemma på dagarna.. " han skulle bara veta vad jag gör på dagarna..[:@]

men nu har jag bestämt mig att jag ska sluta vaska hans kläder till han börjar hjälpa till mer..

jag gör till och med allt mannarbeid og, vaska bilen, skifter dekk, slipa ner altan å olja in den.. han gör absolut ingenting... Väldigt flink med Lucas då de e han, världens bästa pappa å en väldigt söt kjereste, så de får väl väga upp vaske/rydde dilemmat..

Back
Topp