Husarbeid kan vente!

Synne75

Betatt av forumet
Nå har jeg sovet et par timer etter jobb ( å føler meg fortsatt like trøtt )[&o] Driver familiebarnehage, så her flyter det overalt. Maten står fortsatt på kjøkkenbenken, å jeg skulle ha vasket gulv og stryket klær.... Men så var jeg så "dum" at jeg gikk inn her å begynte å lese litt igjen. Så da var det gjort [:D] Blitt helt hekta jeg (som alle dere andre også, heldigvis) Takk igjen til alle dere som gjør det intressant å gå inn på disse sidene. Dere tar opp både alvorlige og morsomme ting. Sitter mange ganger å ler for meg sjøl i sofaen...

Lykke til alle dere som har barn, til dere som prøver og til dere som snart skal få [;)]

Stor kos fra Synne75!

Hehe.. Jeg lider også av et problemet.. Så nå når gubben snart kommer hjem må jeg stress rydde for å få alt i orden[8D]

Kjenner meg igjen....

Samboer sluttet tidlig idag, så han tok oppvasken, og jeg gjorde resten.

Så nå kan jeg sitte litt her i kveld uten dårlig samvittighet....

Jammen var dette godt å høre [:D] [:D] [:D] Hadde såååå dårlig samvittighet for det fløyt overalt her. Men klarte (utrolig nok) å ta meg selv i nakken i sta så nå er det ihvertfall ryddig og rent....Første jeg gjorde når jeg var ferdig med alt var å gå innpå her igjen. Nå kan jeg ihvertfall sitte her med god samvittighet. Litt bra at data`n har vært nede idag da Godhjerta så har du fått gjort litt du og. he he. Fortsatt god kveld alle sammen!!!

[:D] [:D] [:D] AC/DC fan siden han var 2 år???? Det er ikke dårlig. Måtte le jeg....

Noe så sinnsykt kult!! Synes jeg ser det for meg [:D] Dattera mi på snart 3 synger e-ore hu. Skikkelig kult [:D] Men AC/DC tar kaka, så rått [:D] [:D] [:D]

Back
Topp