Husarbeid...arbeidslyst!

Fire-må-det-være!

Glad i forumet
Jeg kjenner jeg har litt lite motivasjon i dag - har jo fridag, og har store planer om å rydde og shine litt i huset.. Vi har ganske stort hus, mannen i huset er mye borte, men bidrar med det han kan - pluss at han jobber mye utenfor huset da.. Så da faller det meste på meg... Jeg vet jeg vasker og rydder meget effektivt, når jeg først kommer i gang - har mange lettvinte løsninger hihi... MEN -Kom arbeidslyst å treng deg på!!!!! 

En liten kopp kaffe først... (koffeinfri er faktisk godt!) Kanskje jeg skulle dusje først... Men da må jeg kanskje løsrive meg fra Mac´en..... 

jeg kjenner meg igjen :s håper jeg er opplagt i dette sv.skapet :P

Når jeg først kommer i gang, kommer liksom energien tilbake også merker jeg - men det er vanskeligere å komme i gang! Gjelder også trening om dagen.. Men i de forrige sv.skapene så steg formen utover... Håper på det, denne gagen også!

Hos meg går det veldig opp og ned med arbeidslysten...
16.mai, var jeg full!! av energi og var på butikken, laget 2 store kaker, vasket 3 maskiner med klær, ryddet bort de tørre og til slutt endte jeg opp med å tørke litt støv og rydde...og enda var jeg ikke sliten :)
Men igår...lå jeg rett ut på sofaen...orket ingenting, ikke vært så sliten på det jeg kan huske.
Og nå er det fredag..igjen og burde ryddet og støvsuget litt her...men uff..er så tiltak noen dager - er så veldig uvant å være sånn
Samboer hjelper også til, men han har snart eksamen og har nesten flyttet inn på kontoret :) men 3 uker til så kan vi endelig slappe av begge to og nyte to uker med ferie og oss selv!! Og kanskje jeg da begynner å skjønne at jeg er gravid...klarer ikke helt å forstå det enda..
GOD HELG ALLE SAMMEN emoticon

Jeg orker nesten ingenting. Huset ser ikke ut så idag må jeg få gjort noe, men er ikke så lett når kroppen skriker etter hvile og ro emoticon Er ikke noe særlig med helgehygge mens man sitter å ser alt rotet som burde vært ryddet og gulv som skulle vært vasket. For å ikke snakke om den evinnelige klesvasken emoticon
Har igrunn hatt det slik et par uker så håper på at lysten på husarbeid snart kommer tilbake.

Jauda, arbeidslyst sa du? Den har vi ikke sett... Med 100% jobb, to små og en mann i Nordsjøen, så er det bare det aller mest nødvendige som blir gjort;P Glede meg til min kjære kommer hjem om en uke kan man si:)

Hva er arbeidslyst? Husarbeid? Snakker du om? Dette har jeg helt glemt hva er, jeg har mista alle krefter den siste uken! :P

ha det akkurat samme selv...
mitt motto om dagen er....Homework won't kill you.........but why take the chance:))

Back
Topp