Hus seng

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Noen som vet hvor man får tak i hus seng i junior størrelse? 70x160 cm. Har sett Stokke har, men synes den var kjedelig. Link/bilde? Kan være norsk eller utenlandsk nettbutikk

Tenker du sånn at ungen ligger inne i huset på en måte?

For hoppekids har sånne halvhøye med telt under på en måte ;)
Og kidkraft har med dukkehus i en ende :)
Men det er jo ikke som å sove i et hus da ;)

Tenker du sånn at ungen ligger inne i huset på en måte?

For hoppekids har sånne halvhøye med telt under på en måte ;)
Og kidkraft har med dukkehus i en ende :)
Men det er jo ikke som å sove i et hus da ;)

Mente egentlig sånn der ungen sover inne i selve sengen! Fant et i en dansk nettbutikk etter mye søking, men vil gjerne se flere ;)
Det til hoppekids er også et godt alternativ, veldg fine de også. Dilemmaet der er med eller uten sklie :p

Kidskraft har jeg ikke sjekket, skal gjøres!

Vi lager det selv. Ble billigere og vi for det slik vi vil ha det [emoji14]

Lyst til å dele bilde?
Ja vi skal bygge sengen i ferdig i morgen har fått kjøpt matrialene skal male i dag (og pynte til jul) ;p så skal jeg ta bilder, blir to senger som er mulig å separere eller ha åpent mulighet ( dette er hva vi skal prøve å få til;P

Mente egentlig sånn der ungen sover inne i selve sengen! Fant et i en dansk nettbutikk etter mye søking, men vil gjerne se flere ;)
Det til hoppekids er også et godt alternativ, veldg fine de også. Dilemmaet der er med eller uten sklie :p

Kidskraft har jeg ikke sjekket, skal gjøres!
Vi har fra møbelringen med sklie, dvs nå er dem byttet ut da

Ja vi skal bygge sengen i ferdig i morgen har fått kjøpt matrialene skal male i dag (og pynte til jul) ;p så skal jeg ta bilder, blir to senger som er mulig å separere eller ha åpent mulighet ( dette er hva vi skal prøve å få til;P

Herlig! Verken mannen eller jeg kan snekre, men kjenne noen som kanskje kan gjøre det :) Så supert med litt inspirasjon ;)

Herlig! Verken mannen eller jeg kan snekre, men kjenne noen som kanskje kan gjøre det :) Så supert med litt inspirasjon ;)
Jeg kan ikke;P Men jeg hvet hvordan det er tenkt. Mannen kan både skjære og snekkre samt min mor;P Jeg er dog mer på den kreative siden. å er all bakgrunden for Tusenmeterskogen ferdig malt, mangler bare døra inn i lekerommet som skal bli olebrumms inngang

Back
Topp