Noen som vet hvor man får tak i hus seng i junior størrelse? 70x160 cm. Har sett Stokke har, men synes den var kjedelig. Link/bilde? Kan være norsk eller utenlandsk nettbutikk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker du sånn at ungen ligger inne i huset på en måte?
For hoppekids har sånne halvhøye med telt under på en måte
Og kidkraft har med dukkehus i en ende
Men det er jo ikke som å sove i et hus da![]()
Mente egentlig sånn der ungen sover inne i selve sengen! Fant et i en dansk nettbutikk etter mye søking, men vil gjerne se flere
Det til hoppekids er også et godt alternativ, veldg fine de også. Dilemmaet der er med eller uten sklie
Kidskraft har jeg ikke sjekket, skal gjøres!
Vi lager det selv. Ble billigere og vi for det slik vi vil ha det [emoji14]
Ja vi skal bygge sengen i ferdig i morgen har fått kjøpt matrialene skal male i dag (og pynte til jul) ;p så skal jeg ta bilder, blir to senger som er mulig å separere eller ha åpent mulighet ( dette er hva vi skal prøve å få til;PLyst til å dele bilde?
Vi har fra møbelringen med sklie, dvs nå er dem byttet ut daMente egentlig sånn der ungen sover inne i selve sengen! Fant et i en dansk nettbutikk etter mye søking, men vil gjerne se flere
Det til hoppekids er også et godt alternativ, veldg fine de også. Dilemmaet der er med eller uten sklie
Kidskraft har jeg ikke sjekket, skal gjøres!
Ja vi skal bygge sengen i ferdig i morgen har fått kjøpt matrialene skal male i dag (og pynte til jul) ;p så skal jeg ta bilder, blir to senger som er mulig å separere eller ha åpent mulighet ( dette er hva vi skal prøve å få til;P
Jeg kan ikke;P Men jeg hvet hvordan det er tenkt. Mannen kan både skjære og snekkre samt min mor;P Jeg er dog mer på den kreative siden. å er all bakgrunden for Tusenmeterskogen ferdig malt, mangler bare døra inn i lekerommet som skal bli olebrumms inngangHerlig! Verken mannen eller jeg kan snekre, men kjenne noen som kanskje kan gjøre detSå supert med litt inspirasjon
![]()