Hus, leilighet eller annen bolig

Jeg har bodd i rekkehus, blokk, kjellerleilighet og enebolig, og jeg foretrekker enebolig.
Jeg liker å ha naboer, men synes det er best å ikke ha dem vegg i vegg. ;)
Dessuten elsker jeg å ha hage, som er bare vår, så jeg er veldig glad for at vi har mulighet til å bo i en enebolig slik vi gjør.

Enebolig. Bodde i tomannsbolig før og det var greit det å.
Vokst opp i blokk. Skal aldri mer bo i blokk.

Har bodd i blokk, leilighet, rekkehus og enebolig, og enebolig er uten tvil det beste! :)
I blokken hørte jeg alt dersom noen lukket en dør, gikk opp i gangen eller snakket litt høyt.
Leiligheten var forholdsvis lydisolert, men det er alltid noen som skal trampe litt ekstra hardt i gulvet eller ha kraftig bass på kvelden. I tillegg hadde de over oss en hund, og vi hørte godt skrapelydene den lagde hvis den løp litt rundt :p
Rekkehuset var helt greit. Vi hadde en fin hage med et epletre, og naboene var innmari hyggelige. Likevel liker jeg det å ha en helt egen plass uten å måtte ta så mye hensyn til noen som bor vegg i vegg ;)

Jeg bodde i enebolig med familien frem til jeg flyttet hjemmefra til leilighet. Har deretter bodd i leilighet i boligblokk, rekkehus og tomannsbolig.
Nå har vi enebolig og det er klart best :)

Har bodd i både blokk, enebolig, sokkel, loftsleilighet, hybelleilighet og firemannsbolig. Nå bor vi i blokkleilighet, men drømmen er å kunne kjøpe seg hus om noen år. Jeg blir gal av å høre alt naboene gjør enten de går på do eller hører radio/musikk eller ser tv

Har bare bodd i enebolig, rekkehus og leilighet. Foretrekker helt klart enebolig, og veldig glad for at vi har kjøpt egen enebolig.

Kunne trnke meg enebolig ja. Nå bor vi i en leilighet i et borettslag. Ser at felles partier brukes som skohylle ( æsj!) , tørkestativ for svette barneklær, oppbevaringsplass for gamle møbler, enkelte orker ikke å gå ut med søpla og de bare setter det utenfor døra i felles oppgang . Skal bli deilig å flytte til et rekkehus med egen inngang så man slipper alt dette. Men best med enebolig, men det er veldig dyrt og da.

Vi bor i hus nå og må si jeg syns det er best. Bodde i leilighet i et borettslag i 5,5 år før dette og aldri igjen!

Jeg har bodd i rekkehus, kjellerleilighet, studentblokk og enebolig. Foretrekker enebolig, men likte meg godt i rekkehuset jeg er vokst opp i også. Hadde flere lekekamerater da jeg var barn, og et godt forhold til alle naboene ;-) husker vi hadde sirkus i hagen for alle sammen en gang, hysterisk morsomt å tenke på nå :-P

Jeg ønsker å bo i enebolig. Syns det er stress å måtte ta hensyn til naboer hele tiden når man har små barn som lager en del lyd innimellom.

Foretrekker helt klart hus, men leilighet går fint det også! Bor i leilighet nå, men den er ganske liten, så hadde vært greit med noe litt større :)

Tomanns funker fint nå, men gleder meg til enebolig i fremtiden :)

Back
Topp