Hurtigvoksandes klatreplanter!?:D

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Har ein grusomt stygg steinmur eg har lyst å dekke til!:) Helst noke som vokser superekstremt fort!! :P (Og som gjerne treng lite vedlikehald :P) Skal klatre oppover! :D

Den kan ikkje vere for kravstor på sol, sånn helst.... Då vi ikkje er bortskjemt med slikt her på vestlandet ;)

Og ikkje giftig, sia eg har barn!;)

Hahahaha:D Kan ikkje skjønne kvifor :D Men muren er seriøst veldig stygg:P Det var berre ikkje nødvendig å gjere noko drastisk med den før no nylig :P

Sølvregn (også kalt arkitektens trøst nettopp fordi den vokser så raskt at den dekker arkitektens brølerer)
Fin og rasktvoksende.

*lykkeligst* skrev:
Sølvregn (også kalt arkitektens trøst nettopp fordi den vokser så raskt at den dekker arkitektens brølerer)
Fin og rasktvoksende.

Takk :) veit du om den har eit anna navn? finner den ikkje på plantasjen :\

sorciere_ skrev:

*lykkeligst* skrev:
Fin og rasktvoksende.

Takk :) veit du om den har eit anna navn? finner den ikkje på plantasjen :\

Vet ikke om de har den der (har iallefall aldri sett den). Men den kan sikkert bestilles. Det latinske navnet er Fallopia baldschuanica. (tror jeg det var iallefall)

Takk:D får ringe litt rundt til andre blomsterforhandlera i morgon dersom plantasjen ikkje kan skaffe :)

sorciere_ skrev:
Plantasjen har!:) Håper dei har den inne på butikken då:D Tusen takk for hjelpa!:D

Bare hyggelig

Back
Topp