Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vurderer sterkt å nappe med meg noen neste gang jeg er et sted de har.
Bestilte vanlig test for min datter i dag tidlig. Time i morgen formiddag og svar derved trolig torsdag ettermiddag. Tre dager borte fra skolen. Pga en sår hals.
Og først når svaret foreligger vet vi om vi må si til mine foreldre som hun var på camping med i helga at de er nærkontakter. Og hele klassen, hun var jo på skolen på mandag.
Hell i uhell da, kusina som var på samme campingtur ble testet i dag, så de får vel svar i morgen og det gir oss vel en indikasjon på hvilket svar vi kommer til å få.
Jada. Hun har time til ordinær test, men det er 26 timer etter jeg bestilte den, og normalt sett rundt 30 timer deretter å vente på svar. Så det hadde vært greit å kunne ta en sånn mens vi venter. Som du ser i mitt neste innlegg så er det et hav av potensielle nærkontakter som følge av skole på grønt nivå og fritidsaktiviteter likeså.Anbefales ordinær test ved symptomer![]()
Jeg vet jo at en hurtigtest ikke er godt nok til å bekrefte eller avkrefte, men det kunne i alle fall gitt en antydning om vi måtte varsle halve verden at de er nærkontakter for hun hadde jo søren meg hpndball trening i går og det har de sammen med 4. Klasse. Hun går i femte. De er felles lag. Det er også 6. Og 7, men sidne 7. Er på leirskole hadde de felles trening med de få 6. Klassingene også.
Jada. Hun har time til ordinær test, men det er 26 timer etter jeg bestilte den, og normalt sett rundt 30 timer deretter å vente på svar. Så det hadde vært greit å kunne ta en sånn mens vi venter. Som du ser i mitt neste innlegg så er det et hav av potensielle nærkontakter som følge av skole på grønt nivå og fritidsaktiviteter likeså.
Frikjennes kan hun selvsagt ikke av en hurtigtest neiLeste ikke videre innleggtenkte bare det var greit å informere tilfelle folk ikke visste det
skjønner da at poenget ditt var å få informert tidlig om positiv test, men ikke å «frikjenne» henne
Tok både hurtig og vanlig av den grunnen du beskriver. Mellomste som var syk her. Hadde flust av symptomer men som jeg sa - det er helg, mange reiser bort.. surt hvis vi hadde fått et positivt resultat lørdag ettermiddag og så skulle smittesporingsteamet begynne å hanke inn 17 klassekamerater..Jeg vet jo at en hurtigtest ikke er godt nok til å bekrefte eller avkrefte, men det kunne i alle fall gitt en antydning om vi måtte varsle halve verden at de er nærkontakter for hun hadde jo søren meg hpndball trening i går og det har de sammen med 4. Klasse. Hun går i femte. De er felles lag. Det er også 6. Og 7, men sidne 7. Er på leirskole hadde de felles trening med de få 6. Klassingene også.
Her brukes hurtigtester av kommunen også , så testes de vanlig noen dager senere