Hurtigruten med Barnevogn?

Zuzee

Flørter med forumet
Må ta en 4 dagers tur med hurtigruten nå i januar og lurer i den forbindelse på om noen her har reist med barn under ett år der?
Har en liten en som reiser seg over alt, så trenger egentlig seng med høye kanter til ham.Er det plass til det på en vanlig lugar? Eller er det plass til en barnevogn?

Regner med at det ikke er opphøyde dørstokker i særlig grad?

Tips til hvordan reisen gjøres behagelig for alle parter mottas med takk! 

Det kommer helt an på hvilken hurtigrute du skal reise med. De aller eldste er kanskje verre å reise med barnevogn på. Men på de nyeste er det ingen problem. Regner med du skal booke reisen snart, da ringer du direkte til hurtigruta du skal med og spør om alt.

Jeg har syntes det har vært helt fint å reise med gutten min, både nå og før. Nok tumleplass, lekekrok og ellers bare kos. Tar heller den tida det tar å reise med hurtigruta enn å kjøre/fly.

God tur. [:)]

Takk for svar. Det blir nok en av de nyere ja, ettersom vi skal ha med bil også.

Setter pris på innspill fra andre med erfaring også[:)]

Kommer an på lugarstr. du må snakke med de. Her fikk vi ikke barneseng inn i lugaren for vi var 2 voksne som også skulle ligge, og det var ikke billiglugar. Du må avklare på forhånd om plass til seng. Første gangen jeg reiste hadde jeg med vogn,utroli trangt på lugaren men det gikk. God tur og gled dere til turen;))

Dytter nå denne opp litt i dag også jeg. Håper noen flere med erfaring orker å svare[:D]

Og en liten "nå er det litt flere våkne" dytt[;)]

En siste dytt for det nye året[8|]

Back
Topp