Fire-må-det-være!
Glad i forumet
Da har jeg også rukket å kommet med 12 uker på vei, og jeg er bare så lykkelig nå!! Har ikke opplevd noe tull med blødninger eller besvimelser denne gangen, kun hatt en ganske drøy kvalme.... Men, det er nå heldigvis på retur, og vi kan se frem til en koselig sommer-ferie! Har ikke fått noe brev om innkallelse til ordinær ultralyd enda, men skal på legekontoret i dag bare for å forvisse meg om at legen min ikke glemte det i farta... Bestille time til jordmor kanskje også...
Ha en fortreffelig dag og ferie alle medgravide, jeg melder meg litt ut i forbindelse med sommerferien nå - skal bli såååå herlig... Kjente det på jobben nå på sisten, at det begynte å gå litt på reservene mine... Kan føles tøft å yte god omsorg til andre, når man nesten ikke "orker" å ta omsorg overfor seg selv liksom!! Blir godt å komme seg til henktene igjen...

Ha en fortreffelig dag og ferie alle medgravide, jeg melder meg litt ut i forbindelse med sommerferien nå - skal bli såååå herlig... Kjente det på jobben nå på sisten, at det begynte å gå litt på reservene mine... Kan føles tøft å yte god omsorg til andre, når man nesten ikke "orker" å ta omsorg overfor seg selv liksom!! Blir godt å komme seg til henktene igjen...