Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kiwi.
Uææææ! Som tiden flyr! Jeg husker godt når du hadde født! Da var det liksom i gang her inne!
GRATULERER SÅ MYE MED 1 ÅRINGEN!!
Uææææ! Som tiden flyr! Jeg husker godt når du hadde født! Da var det liksom i gang her inne!
ORIGINAL: Har 2 herlige jenter
Gratulerer så mye med 1åringen! Skjønne gutten![:)]
ORIGINAL: fru_vann123
Du skrev det jeg tenkte! Gratulerer med ett-åring! Nå er det i gang igjen, med bursdager lizzm [:)]
du starter ballet liksom du!
ORIGINAL: JeanetteR
Hipp hurra for søteste Mathias!! [:)] Helt utrolig at det allerede har gått et helt år, jeg husker dagen som den var i går! Husker så godt at du skrev at du spiste nøyaktig det samme dagen før det startet, som med Vetle, og at jeg var skråsikker på at det ble baby dagen etter [:D] Det ble det jo!!
Hipp hipp! kos dere masse med bursdagsfeiring! [:)][:)]
ORIGINAL: Grete71
[:)] jaaaaaaaaaaaa var vel nesten den første? Utenom noen tvillinger da.. [:)] Hihi - husker såååå godt jeg satt på jobb med rier!!!! [8D] Var jo siste arbeidsdag, kunne ikke gå hjem da. [&:][8D][:D]
Men tenk, et helt år siden..... [8|]