Hurrrra for Mathias'en min!!!!!

Grete71

Forumet er livet
1 år idag!!!!! [:D]

Gratulerer så mye med 1åringen! Skjønne gutten![:)]

Gratulerer så mye med ett års dagen!! Hurra!! [:D]

Uææææ! Som tiden flyr! Jeg husker godt når du hadde født! Da var det liksom i gang her inne!

GRATULERER SÅ MYE MED 1 ÅRINGEN!!

ORIGINAL: kiwi.

Uææææ! Som tiden flyr! Jeg husker godt når du hadde født! Da var det liksom i gang her inne!

[:)] jaaaaaaaaaaaa var vel nesten den første? Utenom noen tvillinger da.. [:)] Hihi - husker såååå godt jeg satt på jobb med rier!!!! [8D] Var jo siste arbeidsdag, kunne ikke gå hjem da. [&:][8D][:D]

Men tenk, et helt år siden..... [8|]

Gratulerer! Så fin han er! [:D]

ORIGINAL: Delirious

Gratulerer! Så fin han er! [:D]

Takk takk.. [:)] bildet er tatt med mobilen, uten blitz, så det ble litt mørkt. Mor sin kokk [:)]

Må nok ta noen bilder i dag og legge ut! [:D]

ORIGINAL: Har 2 herlige jenter

Sign! Herlig bilde av han inni kasserolleskapet [;)]

Du skrev det jeg tenkte! Gratulerer med ett-åring! Nå er det i gang igjen, med bursdager lizzm [:)]

du starter ballet liksom du!

Gratulerer så masse m 1 års dagen[:D]

ORIGINAL: Har 2 herlige jenter

ORIGINAL: fru_vann123

Du skrev det jeg tenkte! Gratulerer med ett-åring! Nå er det i gang igjen, med bursdager lizzm [:)]

du starter ballet liksom du!

Hehe ja nå baller det bare på seg! [:D][:D]

Hipp hipp hurra!!! 

ORIGINAL: NMT

Gratulerer så masse m 1 års dagen[:D]

Hipp Hipp Hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaa

Hipp hurra for søteste Mathias!! [:)] Helt utrolig at det allerede har gått et helt år, jeg husker dagen som den var i går! Husker så godt at du skrev at du spiste nøyaktig det samme dagen før det startet, som med Vetle, og at jeg var skråsikker på at det ble baby dagen etter [:D] Det ble det jo!!

Hipp hipp! kos dere masse med bursdagsfeiring! [:)][:)]

ORIGINAL: JeanetteR

Hipp hurra for søteste Mathias!! [:)] Helt utrolig at det allerede har gått et helt år, jeg husker dagen som den var i går! Husker så godt at du skrev at du spiste nøyaktig det samme dagen før det startet, som med Vetle, og at jeg var skråsikker på at det ble baby dagen etter [:D] Det ble det jo!!

Hipp hipp! kos dere masse med bursdagsfeiring! [:)][:)]

Heeeelt riktig!!!! [:D] alt du husker!!!! [:D] og begge ble født på en onsdag... [:)]

ORIGINAL: Grete71

[:)] jaaaaaaaaaaaa var vel nesten den første? Utenom noen tvillinger da.. [:)] Hihi - husker såååå godt jeg satt på jobb med rier!!!! [8D] Var jo siste arbeidsdag, kunne ikke gå hjem da. [&:][8D][:D]

Men tenk, et helt år siden..... [8|]

Ja,du var den første mener jeg [:D]

Også husker jeg noen dager etter du hadde kommet hjem,da lagde du en tråd om at du hadde fila føttene dine!! Trooor det var en del missunnelige sjeler her da ja [:D] Vi andre fikk ikke på oss sokkene selv engang [8|]

Back
Topp