Hurramegrundt (Oppdatert i innlegg 10 ca)

Escuro

Forumet er livet

BAJS sier jeg bare. Skal på intervju kl 14 i dag, men akkurat nå lurer jeg seriøst på åssen jeg skal få det til.

Milan våknet 3.45 og holdt det gående til 4.55. Da duppet han av 15-20 min, men til gjengjeld lå samboern og snorket og duret så jeg ikke fikk sove, frem til Milan våknet til igjen og fortsatte å bable og klage. Så stod jeg opp da, for 5 min siden. Forsøkte ha Milan på fanget i gyngestolen vår (stresslessrecliner med gyngefunksjon, altså har ikke en bestemorsstol midt i stua, hø hø), men han kastet bare kosekluter, smokker og dyne på gulvet før han bestemte seg for å stikke av selv Øynet vel en mulighet til å begynne dagen. Så da ble det slik, da... 

Og nå aner jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Pga litt "frynsete nerver" for tiden, vet jeg ikke om jeg tør gamble på å bøtte ned kaffe heller. Kan liksom ikke risikere å få totalt pustebesvær og panikk på intervjuet heller, ville nok ikke imponert særlig :D Hahaha!

Det kjipe er at for 3,5 år siden var jeg på intervju hos det samme firmaet for en sjefsstilling, og da hadde jeg bare sovet 3,5 time om natten, og de grillet meg SKIKKELIG. Og jeg hadde en hjerne som ikke funket og fikk totalt jernteppe. Klarte ikke besvare selv de enkleste spørsmål.. Føøøøøøøøkk, hva gjør jeg nå??? :(

Er ikkje det nokon som kan passe morgenfuglen slik du kan få sove nokre timer på formiddagen? håpe det ordna sej. Sende en stor klem :)

Du forteller M at det er uaktuelt at han setter deg i en sånn situasjon igjen! FFS, snuppa, kunne han ikke stått opp med Milan når du skal på intervju?

Lenore1983 skrev:
Du forteller M at det er uaktuelt at han setter deg i en sånn situasjon igjen! FFS, snuppa, kunne han ikke stått opp med Milan når du skal på intervju?

!!!!!!!!!!!!!! Word!!!!!!!!!!!

Samboern din kjører gutta i BHG og skole. (har han fått lappen foresten??) så legger du deg og sover til klokka er 13..

lykke til!!!
Er det en jobb du har veldig lyst på?

Om du ikkje får sove på formiddagen, så insisterer du vertfall på at sambo skal passe gutta når de kommer hiem, så du kan legger deg etter intervjuet. da har du ei lita gulerot å se frem til...

Lenore sa det så utmerket godt. Din bedre halvdel overlever å være litt trøtt på jobb for at du skal få ha en sjans til å gå på intervjuet og gjøre en brukbar innsats. Det er tross alt viktig i den store sammenhengen.

Hej girls. 

Klypa: Milan er syk, så han er hjemme fra bhg. Trolig derfor han har vært såpass urolig i natt også.

Menneh, fikk skysset M og A avgårde til skole/bhg, dvs M kjørte seg selv og A. Han har fått lappen, hehe :D

Og kl 8 sovnet Milan, så fikk 2 timer på øyet. Det hjalp på. Om 1,5 t kommer M hjem, så jeg får kommet meg avsted på intervju. Men tror nok det blir en kopp kaffe, jah...

KORDAN GIKK DET???

Hej, da er jeg back :) Det gikk kjempefint, hyggelig dame som intervjuet meg og vi ble sittende og snakke om løst og fast og alt mulig etter intervjuet var over. 

Er totalt 5 kandidater til stillingen, så jeg har 20% sjanse da i det minste :P Får svar på mandag. Har egentlig ikke noen magefølelse verken ene eller andre veien, men håper virkelig jeg får den, for jobben virker kjempeinteressant :)

Lykke til på mandag da!!!!!!!
Bra det ordna seg :)

Litt nysgjerrig jeg også, så jeg lurer på det samme som frøken strøken oppe her.  Og så håper (og tror) jeg at det går din vei!

Er en supportjobb på IT-avdelingen til BKK, hvor arbeidsoppgavene er å gi support på Outlook og Office-pakken til andre ansatte, samt installere og klargjøre PCer, besvare vakttelefon og kunne svare på spørsmål ang firmaet. 

Trone skrev:
Den jobben får du, lett!! :D :D 

*Håper*

Kommer an på kvalifikasjonene til de andre kandidatene. Og realistisk sett: Om intervjueren står likt mellom meg og en annen basert på hvor aktuell vi er for stillingen og kjemi med henne og hvordan vi vil passe inn i arbeidsmiljøet, så vil det nok uansett trekke ned at Milan akkurat har begynt i barnehagen og vi kan forvente mye sykdom det neste året. Det er en jobb hvor det er vanskelig å få noen til å steppe inn på kort varsel, ettersom arbeidstid er fra kl 7 om morgenen. Så for at jeg skal regne med å få jobben, må jeg ha gitt et mye bedre inntrykk enn "konkurentene" mine. Så vi får se. Anser det som 20% sannsynlig at jeg får den :P

Eneste som gir meg litt optimistiske tanker, er at da intervjuet var over og jeg skulle gå, begynte hun å selge inn firmaet til meg... La inn gode ord om aktiviteter og arrangement de hadde å by på, og godt arbeidsmiljø. Og da jeg tok henne i hånden sa hun at det hadde vært kjempehyggelig å hilse på meg, før hun føyde til at jeg hadde et godt håndtrykk. Men jeg var nr 3 i rekken av 5, så synes det er umulig å vite. Har null clue :D Hehehe. Kan hende jeg får svar i morgen, men iallfall senest mandag.

Det går jo også på personlige egenskaper, om du vil passe inn i bedriften deres, og det tror jeg at du gjør uten problemer. Jeg skal holde pusten og krysse fingrene for deg helt til mandag (vel, jeg må kanskje ta et lite avbrekk innimellom, menneh, du forstår poenget mitt ;).

Back
Topp