Escuro
Forumet er livet
BAJS sier jeg bare. Skal på intervju kl 14 i dag, men akkurat nå lurer jeg seriøst på åssen jeg skal få det til.
Milan våknet 3.45 og holdt det gående til 4.55. Da duppet han av 15-20 min, men til gjengjeld lå samboern og snorket og duret så jeg ikke fikk sove, frem til Milan våknet til igjen og fortsatte å bable og klage. Så stod jeg opp da, for 5 min siden. Forsøkte ha Milan på fanget i gyngestolen vår (stresslessrecliner med gyngefunksjon, altså har ikke en bestemorsstol midt i stua, hø hø), men han kastet bare kosekluter, smokker og dyne på gulvet før han bestemte seg for å stikke av selv Øynet vel en mulighet til å begynne dagen. Så da ble det slik, da...
Og nå aner jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Pga litt "frynsete nerver" for tiden, vet jeg ikke om jeg tør gamble på å bøtte ned kaffe heller. Kan liksom ikke risikere å få totalt pustebesvær og panikk på intervjuet heller, ville nok ikke imponert særlig :D Hahaha!
Det kjipe er at for 3,5 år siden var jeg på intervju hos det samme firmaet for en sjefsstilling, og da hadde jeg bare sovet 3,5 time om natten, og de grillet meg SKIKKELIG. Og jeg hadde en hjerne som ikke funket og fikk totalt jernteppe. Klarte ikke besvare selv de enkleste spørsmål.. Føøøøøøøøkk, hva gjør jeg nå??? :(