Hurraaaaa!!! En strek ER en strek!

Lillepusen

Forumet er livet
Hei jenter! [:D] Her kommer jeg.... *tusler over*

Tok en test idag morges... og den var suuuuuperpositiv! Men jeg var veldig usikker på den første testen min på søndag. Det var virkelig vanskelig å se strek nr to, altså... men siden mensen ennå ikke hadde kommet var håpet der fortsatt. Hihi, men den var altså ikke til å ta feil av idag! Så Mannen fikk en koselig overraskelse på jobben istad...

Jeg skal sveve på denne skyen resten av dagen, jeg, minst!

Masse gratulerer til deg!!!
Hva var reaksjonen til samboer da? [:D]
Han ble nok glad tenker jeg..

Hihi, deilige Mannen skjønte ingenting...! [:D] Jeg kom smilende inn på jobben hans, og han ble glad for å se meg, men tenkte ikke at det var noen spesiel grunn jeg kom for (har vært og hilst på han før). Men han skjønte at jeg ikke hadde dårlige nyheter (eks tr) sånn som jeg smilte. Da han fikk pakken (med de stikka mini-baby-skoene) tok han det fortsatt ikke!  (vi har jo snakka så mye om det her med baby...) Men da han så kortet... DA skjønte han det!!! [;)] Hadde limt inn bilde av den positive GT`n, og "Gratulerer du skal bli PAPPA!" osv. Han fikk en fiiin dag på jobben iallefall!!!

Åååhh! Så rørende!! [:D] Så utrolig fint for dere at det klaffa! Her var det litt mer sjokkarta, så da min samboer fikk vite det, snakka han ikke på 2 timer eller noe.. Bare satt å stirra ut i lufta..Hehe.. Men han ble glad da!!

ORIGINAL: Almyrida24

Åååhh! Så rørende!! [:D] Så utrolig fint for dere at det klaffa! Her var det litt mer sjokkarta, så da min samboer fikk vite det, snakka han ikke på 2 timer eller noe.. Bare satt å stirra ut i lufta..Hehe.. Men han ble glad da!!

gratulerer så mye da, har dere prøvd lenge? tipper typen ble happy han også[:D]

Hurra!!

Gratulerer så mye!! Husker selv hvor uvirkelig den positive testen var. Jeg tok MANGE før jeg ville tro på det, heheh!

Kos deg masse med hemmeligheten i magen!

Klem, M

åh så koselig, suynes det er like artig hver gang noen blir gravid. Det er en hærlig følelse, du blir nok å gå i din egen lille verden ei stund[:D][;)]

Så gøy!
Ble glad når jeg leste dette - hadde jo god tro på deg etter den svake streken på søndag!

GRATULERER!

Nå må du bare nyte svangerskapet!

Gratulerer!!! Og velkommen i gjengen [:D][:D][:D]

Gratulerer!! Velkommen hit [:D]

for oss her inne kommer det neppe som en overraskelse at en strek er en strek - vi har vært der alle sammen - men dine nyheter er ikke noe mindre gledelige allikevel. GRATULERER!!!

Grattis, Og velkommen hit... [:D]

Grattis![;)]

Tusen takk for alle gratulasjoner og lykkeønskninger, jenter!!! [:)] Jeg er glad jeg har alle dere her inne. Er så godt å få sagt det til noen!!! [:D]

grattis så mye,hærlig overraskelse det der ja[:)]

Gratulerte på en annen tråd, men gjør det nok en gang:

[:D][:D][:D][:D]GRATULERER!!![:D][:D][:D][:D]

Back
Topp