Hurraaaa!!!!

Grete71

Forumet er livet
1.desember i dag!!!!!!! Nå er vi i julemåneden, dere!!!!! [:D]

Jippi! Det er bra!! Gleder meg til jul nå [:)] Og om tre dager reiser jeg til syden [:D]

Åååååååh.... Syden.... Men jeg vil helst ha hvit jul likevel, jeg! Men det er ytterst sjelden her på Jæren.... Det er heller en våt jul.....

Hi hi skal gjøre det [:)] Vi skal bare være borte en uke da, så jeg rekker hjem til julen!!
Har vært i syden en gang før å feiret julaften der, men det var ikke det samme gitt.. Julelys i palmene og 30 varmegrader.. [&:] Og biff på julaften.. he he. Nei akkurat julaften må man være hjemme [:)]

Enig![;)] Vi feiret jul og nyttår der i 02/03. Utrolig rart![:)]
Satt med bassengkanten og åpnet pakker og sånn![:D] Julenisser som gikk rundt i 30 varmegrader på stranda,pyntet overalt i palmer,osv. Merkelig var det,ja![;)]
Ingenting er som å feire julen hjemme,men det var en opplevelse å være der nede også![:D]

For å si det slik.. Det kan være akkurat det samme hvor jeg befinner meg på julaften,bare jeg er sammen med familien min![:)] Også min kjære da..[;)] Det er det viktigste!!

Ja det er sant! Så lenge vi er sammen, spiller det ikke så stor rolle hvor vi er [:)]

Hmmm julemåneden ja, ikke no julestemning her nei, 5 pluss grader og masse regn[:@]
Jeg vil ha snø...

er ikke lenge igjen nå [:D] gleder meg sååå utrolig mye [:D]

Det har vært snø her også i noen dager nå,og gradestokken har holdt seg på rundt -5. Men idag da jeg stod opp,var det +2 gradet,det regnet og bare sørpe![:'(]
Hadde bare lyst å grine altså!![:'(] Så kjedelig når det regnet kommer å ødelegger!!![:@]

[:D][:D]1.desember[:D]
julestemninga kommer snikende
snø opp til knærne ute...
å det snør innimellom enda!!
julelys i vinduet,adventstaken på plass og lilla lys[:D]
skal lete fram julemusikken idag...
er så koselig[:D]

Sitter selv å hører på julemusikk![:)] Heeerlig!!![:D]
Kenny Rogers & Dolly Parton - "The greatest gift of all".. Nyyydelig!!![:D]

ja, nå er det jule måned..bare synd regnet ødelegger... snøen regner vekk her nå!![:@]

Jupp og utenfor regner det så all snøemn fra trærne er vekk [:(]

ååå jula er gå gøy[:D]

våknet i dag på morran og koste meg med sjokoladen min tihi NAM sjokolade hver dag fram til jul. DET er gøy d

Back
Topp