Hurraaa!! Mannen mener at vi nå er PRØVERE!!!

monicabebe

Forumet er livet
Hei, hei!!

Er sinnsykt glad nå.[:D][:D][:D]

Som sikkert en del har fått med seg, så sluttet jeg på p-piller i august for å få normal syklus til vi skulle begynne å prøve. mannen min ville nemlig vente til april...trengte litt mer tid.

I spetember brukte vi da kondom, men nå i oktober har han ikke nevnt prevensjon noe særlig mer, noe som har resultert i sex uten prevensjon. jeg har ikke snakket så høyt om det, for jeg var livredd for at han skulle ombestemme seg!

men i dag spurte jeg forsiktig: "Hva gjør jeg med alkohol nå da? Jeg vet jo aldri når jeg kan være gravid?" Da svarte han: "Vi kan jo bare si at vi driver og prøver, vel?"

Halloooooo!!! Jeg holdt på å dette av stolen...prøver vi virkelig?? Utrolig glad nå!

Måtte bare si det til noen!![:D][:D][:D]

Gratulerer så masse som prøver[:D]
Å lykke til[:D]

hurra hurra...

kjempeglad på deres veiene:)

gratulerer og velkommen i prøve - klubben:)

Skjønner godt at du er jublende glad nå!! Er så mye bedre når du vet at han også er med 100%!! [:D] Da må dere bare kjøre på. Lykke til! [:)]

takk, takk!!

Tror han har skjønt at det blir mer action på soverommet også av dette....må jo si at lysten er større etter pilleslutt[:)][:)]

Dessuten er det ekstra moro når resultatet kan bli baby!

Gratulerer så utrolig mye. Det var kos og høre. Husk og ligge med bena og rumoa høyt etter sex. Ska få fart på sakene...
Klem

GRATULERER

Lykke til

KJempe kos å høre at dere nå er prøvere! Masse lykke til...[:D]

Åh så bra!!!
Gratulerer!!!
Lykke til!!!
Det er så moro å få den beskjeden. har vært der selv...

Så moro! Gratulerer - og lykke til med prøvinga [:D][:D][:D]

Å, så gøy, da[:D]
Lykke til med prøvingen[:D]

OIOI. GRATULERER SÅ MYE!!!! Da er det bare å kjøre på da, hehe=) Ja, sexen blir litt mere spennede når man vet at resultatet kanskje blir en baby!
Masse lykke til, og velkommen som prøver!

Back
Topp