Hurraaa! Det er fredag!

Papillon

Elsker forumet
Jeg elsker fredager. Det er ukens aller beste dag. I dag skinner sola her, jeg skal vaske bittelitt inne og så ta en trilletur ut i sola med lillesnuppa. Så blir det heeeelg! Vi har svært få planer, men tenker det blir bursdagskake på søndag, for mammas samboer fyller år. Ellers skal vi bare slappe av og nyte fridagene sammen. Dere da? Store planer?

Elsker fredager jeg også! :)
Jeg burde tatt helgevasken. Men har lyst en tur ut også. Blåser surt ute. Sambo skal på møte i kveld så blir en lang dag for meg og vesla om vi skal være hjemme i hele dag.

Høres hærlig ut :)
Her skall det lages div til navnefesten, vil ha pynten klar nå så det bare er kaker som skal lages de siste par dagene :) Skal ha middag lørdag, (men den står mine foreldre for), og lunsj søndag, mangler å bestemme oss for dessert så det vil jeg ha klart i dag og også hva vi skal ha til lunsjen på søndag, har en del klart til den, men ikke alt. Helgen skal stort sett gå til det samme pluss karnevalskostyme-laging :)
Gleder meg til helg, mamma og pappa kommer for å se litt etter guttene så jeg får laget i stand litt (og så min kjære får jobbet litt) og det er stas, spesielt for knerten :) og så er det deilig å bare være hjemme alle sammen litt også synes jeg :)

Høres mye mer fristende ut med en tur ut enn å ta helgevasken Millemari :) Her ender det vel med at (min) pappa tar gulvene i morgen :P han er en reser til å vaske og ikke typen som utsetter det minste som må gjøres, flaut å si det, men han har nok vasket mer her siden vi flyttet inn enn hva vi selv har :S (må legge til at det er mine foreldres hus)

overasket skrev:
Høres mye mer fristende ut med en tur ut enn å ta helgevasken Millemari :) Her ender det vel med at (min) pappa tar gulvene i morgen :P han er en reser til å vaske og ikke typen som utsetter det minste som må gjøres, flaut å si det, men han har nok vasket mer her siden vi flyttet inn enn hva vi selv har :S (må legge til at det er mine foreldres hus)

Kan jeg låne pappan din, sånn ca en gang i uka?

jeg vil også låne pappaen din!!! 
Vi har hund så bør egentlig støvsuge hver dag.. åhh så kjedelig. Vasker ikke like ofte gulvene da..

Spørs om pappa synes at det holder når han har vasket her ;P har jo sitt eget hus å vaske også, men ja deilig når han gjør det, men som sagt en smule flaut.

Fredag er desidert min favorittdag i uken også, ihvertfall nå som jeg slipper å jobbe lørdager.

Så heldig du er, overasket!! Må ærlig innrømme at jeg er misunnelig på deg der :-)

Noen trilletur idag var ikke mulig å gjennomføre, det var altfor kaldt!!! Men jeg hadde vel ikke hatt tid uansett, har hjulpet mine foreldre med pakking. De overtok nytt hus igår

Nei, det ble ingen trilletur på meg, heller. Satt inne i varmen og tenkte ikke over hvor kaldt det var før jeg skulle gå ut.. hihi. Men jeg fikk ryddet litt i kjelleren og ungenes lekekrok på stua. Ikke det helt store, men har i alle fall gjort noe nyttig i dag. Nå sitter jeg og ser tv på pc'n, siden flatskjermen vår har gitt tapt... Har veeeeldig lyst på sjokolade eller noe annet godt, men har jeg klart meg til nå, så skal jeg jammen klare meg til i morgen også. 

Back
Topp