Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Måtte på do og gjett hva jeg ser??? ...... Det ser ut som mensen er på vei, jeg blør litt, jippiiiiiiiiii [:D][:D][:D] Står igjen og se om det kommer mer, og gjør det det er det genialt [:D][:D][:D]
Håper og krysser fingre og tær for at det er mensen som er på vei, har ikke sluttet og blø enda, men det flommer ikke akkurat. Håper det tar seg opp. Siden jeg bare hadde hcg nivå på 6 på mandag så tyder det vel på at den kanskje er ute av kroppen og at kroppen er på vei tilbake
Eh.....ok....selvfølgelig er nok du glad for at kroppen funker igjen.
Håper tiden gpår fort for dere til dere skal starte opp igjen med nytt mot,
stor klem til deg...og jeg vil ønske deg lykke til fremover.
Har tenkt mye på deg den siste tiden, særlig når jeg er lei meg for min SA, det er jo ingenting i forhold til det du ha vært igjennom snuppa.
Tusen takk Twinanne. Ingen fortjener og miste, og det er like vondt for alle for det er høyt ønskede og elskede barn som blir borte [:(] Sorgen er stor og tung og bære, og innimellom er det veldig vanskelig og tro og håpe på at fremtiden skal gi oss en ny mulighet. Jeg håper bare at kroppen min kommer til og funke igjen, at den er og blir motaglig og kanskje bringer oss et mirakel til.....[:o] Stor klem til deg [:)]