Hurra!!

*obaibi*

Elsker forumet
Nå tok jeg test og den viste "gravid"!!! Termin 26.april, er 3+3 i dag i følge BV[:D] To dager før tr var forventet!! Ber og håper på at den lille holder seg godt fast, blir frisk og rask og sunn[:)] Har en gutt født i april 08 fra før[:)]

Om meg selv: 22 år, bor i Bergen, er gift i 3 år snart med verdens beste mann og har som sagt en liten gutt på 16 mnd[:)] studerer på lærerskolen

Gratulerer!!! Da stemte magefølelsen;)

Jepp, men ble likevel sjokka må jeg si!! Men er vel pga det er jo en big deal!! Men har ikke gått opp for meg enda, sitter her og skriver som det var det mest dagligdagse i verden.. Så venter på at det store sjokket skal lande over meg, så jeg kan skrike og hyle[:D][:D]

Hehe, hadde det HELT på samme måten!! Bare visste jeg var gravid, likevel var det et sjokk å stå der med den positive testen i hånda;)

[:D]

GRATULERER[:)][:)][:)]

Det er så fantastisk følelse[:D]

Gratulerer så uendelig mye!!
Og hjertelig velkommen til oss [:D]

Grattis, så hyggelig at følelsen stemte!!! Velkokmmen[:D][:D][:D]

Gratulerer!

Hurra! Gratulerer så mye! [:D]

Tusen takk alle sammen! Gleder meg til å være sammen med dere framover[:)] Og er en deilig følelse ja, men litt uvirkelig for meg ennå[:)]

Gratulerer så masse![:D] Da testet du tidlig du? 3+3 (litt lyst prøve teste snart jeg og....men tror det er litt tidlig.....[8|]

ORIGINAL: Nnem

Gratulerer og velkommen til oss[:)]

grattis!!=)

Back
Topp