HURRA

Homers wife

Flørter med forumet
Hei alle sammen.

Da var det endelig min tur.

Jeg er gravid, fikk bekreftet det hos legen i dag. Hurra! [:)]Jeg har tatt to clearbluetester, en på dag 28 og en på dag 37. Begge har vært negative. Men jeg har følt et press i 2,5 uke nede i magen og mensen har uteblitt. I dag tok jeg med morgenurinprøve til legekontoret. Hadde tenkt at hvis denne også var negativ, så måtte de undersøke meg nøyere med blodprøver og sånn. Følte jeg holdt på å bli gal med alle negative tester når kroppen min fortalte meg noe helt annet. Det var utrolig befriende da urinprøven viste at jeg ikke holdt på å bli gal likevel.

Jeg er gravid!!!

4 prøveperioder er over. Klem BigBee

Gratulerer så uendelig mye!!!!!!![:D]
Koz deg masse med svangerskapet!

Gratulerer

Er du langt på vei da?

Stor gratulasjonsklem fra rosenjenta [:D]

Gratulerer! Hurra!!!
[:D]

gratulerer så mye!!![:)][:)] lykke til i svangerskapet! hvor langt er du på vei da? åssen symptomer hadde du da?selvom gr.testene viste negativt.

Gratulerer!!!!

GRATULERER! LYKKE TIL!

Hei.

Regnet fra første dag i siste mens er jeg 5 uker og 5 dager på vei.
Så nå må jeg bare få overstått de første 12 ukene før jeg forteller nyheten til venner og familie.

B

Hei.

Symptomer:

Jeg følte et slags press nede i magen og litt på sidene, kan minne om menssmerter. Når jeg ligger på magen i senga så kjennes det ut som at jeg ligger på en kul, selv om magen ikke har vokst noe. Regner med det er livmoren som er hardere.. Luft i magen, tregere mage.. Brystene har jeg nesten ikke merket nor forandringer i. litt stikking av og til, men ikke vondt. Og jeg har vært trøtt, hatt mer vondt i hodet enn vanlig. Har vanligvis ikke vondt i hodet, mener jeg. Og jeg har kjent litt smerter i nedre del av ryggen med en gang jeg har løftet litt på sønnen min på 2 år. Jeg har hatt økt slimproduksjon i halsen når jeg har anstrengt meg, noe som jeg hadde under hele forrige svangerskap. Dette er litt ekkelt, for en føler at det bare ligger der i halsen, går ikke opp eller ned. Dette gjør at jeg brekker meg. Håper jeg ikke får det like hardt denne gangen. Men det tenker jeg ikke så mye på nå. Nå er jeg bare utrolig fornøyd med å ha fått det til...

Klem Bee

Gratulerer så mye!! Du er heldig du! [:D]

Kos deg med hemmeligheten din du. Sikkert gøy å tenke at : " jeg vet noe som ikke du vet" tihihihihihih [:D]

Gratulerer så mye... Lykke til i svangerskapet!!!

Gratulerer så mye[:D][:D] krysser fingrene for ett bra svangerskap, og blir du dårlig så har du jo noe å se frem til[:D]

GRATULERER SÅ MYE,OG MASSE LYKKE TIL MED SVANGERSKAPET[:D]

Gratulerer så massemasse!!! [:D][:D]

Så fint at du forteller oss om hvordan symptomene dine var, så kan vi letetter symptomer og.. [;)]

Masse lykke til! Håper du ikke blir noe dårlig og at du holder deg frisk og opplagt![:D]

å så koselig.gratulere så mye.[:D]

Gratulerer kjempemasse
Det var koselig melding å høre[:D]
Lykke til i svangerskapet[;)]

GRATULERER SÅ KJEMPE MASSE [:)][:D][:)]

Ang. symptomene: Hvor tidlig kan en kjenne dem? Før menstruasjonen?

Back
Topp