Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg
Så deiligt!![:D]
Må dåke knulla me måte! (å ja jenter! Eg sa da! UTEN STJERNER!!![:o])
ORIGINAL: Sjefsgaupa
Kaller vanligvis en spade for en spade jeg også. Eller knulling for knulling. Men man vet jo aldri hva de tåler innpå her. [8D][8D] Morsommere å bruke ikon uansett. [8D]
Med måte?? Nå er vi jo allerede gravide da, hva mer skal man passe seg for? [8D]
Knekte senger e jo ein domme ting..[:D]Pff.. Me e nå voksne folk alle her inne så di bør nå vel "tåla" at me ikkje bruke stjerner kvar gong me skal sei nåke så ikkje høyre heima i kjerko..[:D]
Neida. Skjønner hva du mener. Hmm.. Har kontinentalseng. Hvem har sagt at vi må ha sex i senga? Knøtta ligger på rommet vårt, så hvis vi skal ha litt mer enn en stille kjappis under dyna i mørket, er det ikke smart å være der inne. 
Kaller vanligvis en spade for en spade jeg også. Eller knulling for knulling. Men man vet jo aldri hva de tåler innpå her. [8D][8D] Morsommere å bruke ikon uansett. [8D]
Med måte?? Nå er vi jo allerede gravide da, hva mer skal man passe seg for? [8D]
Knekte senger e jo ein domme ting..[:D]Pff.. Me e nå voksne folk alle her inne så di bør nå vel "tåla" at me ikkje bruke stjerner kvar gong me skal sei nåke så ikkje høyre heima i kjerko..[:D]
Haha, nei er jo liksom ikke som at ikke alle her har gjort det heller.. [8D]
Gud har skapt mennesket. Gud har skapt mennesket med seksualitet. Han oppfordrer til det (innenfor ekteskap, of course), og det er en viktig del av oss. Hvorfor ikke snakke om sex i kirka? [8D] Neida. Skjønner hva du mener. Hmm.. Har kontinentalseng. Hvem har sagt at vi må ha sex i senga? Knøtta ligger på rommet vårt, så hvis vi skal ha litt mer enn en stille kjappis under dyna i mørket, er det ikke smart å være der inne. [8D]
Vel.. knekte sofa e kje så kjekt da heller..[:D] Men eg skjønna.. Me har samma probleme her[;)]
Eg e ikkje gift endo, så eg leve i synden.. Eg bur me ein "hedning" og, så da e vel ENDO verre..[8D]
Men da e vel ikkje å snakka om da så e gale. Da e vel heller ordbruken.. Eg syns eg høre presten "Adam og Eva knulla under livets tre!"..[&:][8D]