Hurra!

Nala

Elsker forumet
Nå er det min tur til å feire! Jeg er endelig 12 fullgåtte uker idag! [:D]

På en måte føles det fremdeles veldig uvirkelig at jeg er gravid... Men jeg var på min andre svangerskapskontroll igår og tok i samme slengen en gu siden det er lenge siden sist, og da sa legen at det i alle fall ikke er tvil om at jeg er gravid. [:D] Så da driver vel både babyen og livmora og vokser, da! Legen min bestilte ultralyd til meg også, jeg har nesten begynt å glede meg allerede... Tenk så gøy det blir, å få hilse på småtten! [:D]

Så gøy! Gratulerer så mye!

Jeg er litt over 12 uker. Deilig å være ferdig med de første 3 mnd![:)]

Gratulerer til oss begge! [;)] Eg er også 12 veker på vei idag! [:D]

Så gøy , velkommen over i 2 trimester[:)]
Jeg er 13 uker idag , synes tiden går så utrolig fort nå, bytter jo uke hele tiden [;)]

Var det ikke du som var fra vestfold?
Nå er du vel såpass langt på vei at du kan fortelle meg hvor i vestfold du bor [8D]

Lykke til videre
klem

Gratulerer! Endelig ferdig med det verste nå da.

Jeg er 15 uker i dag, syns det har gått kjempefort!

Hei hiver meg på her jeg. [:)] Jeg er 13+2 i dag, så det har gått veldig mye raskere enn jeg hadde trodd. Må være ferie og fint vær som gjør det.
Uansett deilig å komme forbi 12 ukeren. Og ikke minst begynne å fortelle det til venner og familie. Har ikke vært lett å holde tett nei.

Gratulerer! Deilig å være over 12 uker ja!!

Nå begynner det å nærme seg UL. Vel, noen har jo vært allerede, men jeg skal på UL 1.september.

ORIGINAL: LillianS

Så gøy , velkommen over i 2 trimester[:)]
Jeg er 13 uker idag , synes tiden går så utrolig fort nå, bytter jo uke hele tiden [;)]

Var det ikke du som var fra vestfold?
Nå er du vel såpass langt på vei at du kan fortelle meg hvor i vestfold du bor [8D]

Lykke til videre
klem

Hei Lillian!

Joda, nå er det ikke så skummelt å fortelle litt mer... Familie og venner har faktisk visst at vi er gravide en sund også nå, jeg har bare ikke tenkt på å "oppdatere" opplysningene her inne.

Jeg er opprinnelig fra Larvik, men bor i Tønsberg nå. Jeg studerer i Oslo, da, så jeg pendler dit med tog. Det fungerer veldig fint, faktisk. [:D]

Til alle dere andre: Tusen takk for alle gratulasjonene!

Hei igjen.
Ja men da bodde du jo ikke så langt unna da.
Jeg bor på skoppum , så da tar du toget forbi huset vårt hver dag [:)]
Hvor i Tønsberg er det du bor ?

Nei, jeg vet, det er ikke langt til Skoppum. [:D]

Jeg bor på Træleborg, like ved Elkjøp, hvis det sier deg noe. Bor i tredje etasje i et industribygg, over jobben til sambo. Billig og stort, men ikke særlig pent... [:D]

Ja da vet jeg hvor du bor[:)]
Elkjøp vet jeg hvor er , der er det alltid milelang kø, drar helst ikke dit [;)]

Grattis med tolv uker Nala. Slenger på en grattis til alle dere andre også, som har passert de tolv. En deilig følelse:)[:D]

Back
Topp