Anita74 Forelsket i forumet 16 Mar 2006 #1 Testet nå, og der kom det en ultra svak strek til syne.. Testet i går også, men da var den blenda hvit.. Jeg hadde EL helgen for snart 2 uker siden. Håper bare spiren klorer seg godt fast denne gangen.
Testet nå, og der kom det en ultra svak strek til syne.. Testet i går også, men da var den blenda hvit.. Jeg hadde EL helgen for snart 2 uker siden. Håper bare spiren klorer seg godt fast denne gangen.
L Lehcar Elsker forumet 17 Mar 2006 #10 Gratulerer såååå utrolig mye!!! Håper virkelig at du denne gangen får bære fram lille-spira! Du skal se dette går bra! Lykke til!!!!
Gratulerer såååå utrolig mye!!! Håper virkelig at du denne gangen får bære fram lille-spira! Du skal se dette går bra! Lykke til!!!!
A - Amy - Gift med forumet 17 Mar 2006 #11 MÅ gratulere her også jeg[:D] Krysser fingre og tær for deg
L ~Lisbeth83~ Forumet er livet 20 Mar 2006 #13 ORIGINAL: Minimeg Krysser det som krysses kan for dere!!!! signerer[:D][:D]
squat Forumet er livet 21 Mar 2006 #15 ORIGINAL: tullmusa Gratulerer så masse og lykke til!![:)] signerer denne