HURRA

snevit

Glad i forumet
Hurra i dag ble Marius 1 år.

 
Vi har hatt en topp dag, og lille prinsen har vert i stor form. Vi har hatt fult hus og stormene jubel i nesten hele dag. Så når er vi sliten alle sammen [8D]
Han fikk så mye fint både i klede & leker. Så både mor og sønn er storfornøyd[:D]
 
Hurra for Marius. Gratulerer med dagen.
 
Grattis med dagen Marius!!!!!!!!


 
ORIGINAL: 3barn

Grattis med dagen Marius!!!!!!!!



 




Grattis så masse med dagen, Marius [:D]
Klem fra Linnea og mamma'n
 
Gratulerer !! [:)]
 
ORIGINAL: 3barn

Grattis med dagen Marius!!!!!!!!



 
 
Hipp Hipp Hurra for Marius
Håper du hadde en kjempe fin bursdagsfeiring
 
 
 
Back
Topp