Hurra

Morty

Flørter med forumet
Sommerfuglene 2017
Akkurat vært på tidlig ultralyd, og der banka hjertet som bare det! Vært helt sinnsykt bekymra pga MA i juni, hadde virkelig ingen anelse om at noe var galt den gangen, og var derfor veldig redd for at det samme hadde skjedd nå selv om jeg føler meg skikkelig gravid!

Men nå kan jeg altså slappe av bittelitt :) Så mange bekymringer man skal ha da gitt.. Var til og med to dager lenger enn jeg trodde, så jeg fikk et par dager "gratis".. 8+0 i morgen :dance008

Akkurat vært på tidlig ultralyd, og der banka hjertet som bare det! Vært helt sinnsykt bekymra pga MA i juni, hadde virkelig ingen anelse om at noe var galt den gangen, og var derfor veldig redd for at det samme hadde skjedd nå selv om jeg føler meg skikkelig gravid!

Men nå kan jeg altså slappe av bittelitt :) Så mange bekymringer man skal ha da gitt.. Var til og med to dager lenger enn jeg trodde, så jeg fikk et par dager "gratis".. 8+0 i morgen :dance008
Gooode nyheter :):)

Åh, for en god følelse :Heartred og enda bedre når man får noen dager gratis

Så flott da :) Da er du faktisk dobbelt så langt som meg, jeg er 4+1 :hilarious:

Så utrolig kjekt :)

For en god følelse:-) har du noen andre symptomer denne gangen / kraftigere symtomer?

Så bra! For en lettelse :) gleder meg tik å få sjekket det selv neste tirsdag, etter en MA tidligere i år.

For en god følelse:) har du noen andre symptomer denne gangen / kraftigere symtomer?
Kasta opp og var helt ferdig sist, myyye bedre form denne gangen :) Derfor tidlig ultralyd kan du si.. Hadde også stigende HCG sist, men den steg så klart ikke så mye som den skulle ha gjort da. Var BO, altså tom fostersekk og måtte ta abort i uke 9.. Heldigvis ikke sånn det pleier å gå :)

Så bra! For en lettelse :) gleder meg tik å få sjekket det selv neste tirsdag, etter en MA tidligere i år.
Krysser fingrene for deg- helt sikker på at det går bedre denne gangen :) En ny, frisk graviditet er heldigvis et skikkelig plaster på såret etter en sånn runde!

Så bra :) gode nyheter <3

Kasta opp og var helt ferdig sist, myyye bedre form denne gangen :) Derfor tidlig ultralyd kan du si.. Hadde også stigende HCG sist, men den steg så klart ikke så mye som den skulle ha gjort da. Var BO, altså tom fostersekk og måtte ta abort i uke 9.. Heldigvis ikke sånn det pleier å gå :)

Hurra! Så godt å høre!
Er i samme situasjon med en MA tidligere i år. Var da kjempe dårlig og helt ferdig. Denne gangen har jeg færre symptomer og føler meg nesten ikke gravid. Er selvfølgelig kjempe bekymret Pga det, men kanskje det bare er et godt tegn da :)

Så deilig med en bekreftelse på at alt er i orden :D Også greit å være litt lengre enn man trodde også da :D

Krysser fingrene for deg- helt sikker på at det går bedre denne gangen :) En ny, frisk graviditet er heldigvis et skikkelig plaster på såret etter en sånn runde!

Takk for det. Føler meg helt hysterisk nå, men kjenner ikke noen tegn og lurer på om det samme som sist kan ha skjedd. Da var jeg i mye dårligere form og mye kvalm. Men nå føler jeg meg ganske normal. Er i uke 6.

Back
Topp