Hurra!!!!

Hurra! Så bra!

De har jo det. De kan jo gifte seg i tinghuset

Eg mener at i guds hus er det hans regler som teller om vi liker det eller ikke.

Er jo ikke det mener jeg da, finnes jo mange Kristene homofile som gjerne vil gifte seg med sin kjærlighet der de mener det er riktig. :)
Og kristendommen må endre seg med tiden, kirken også om de vil overleve :)

Min mening: hvis homofile ikke skal få gifte seg i kirken fordi det er "imot" kristendommen så burde ingen få gifte seg med tanke på den store andelen skilsmisser som ligger i statistikken. De bryter jo også Guds "regler"

Men da vil jo kirken forsvinne til slutt da, selv om det er mange som ønsker å være der. :)
Mange vil nok forsvinne men ikke alle. Vi har jo vært så heldig å ha mange rundt oss :-) eg kan helt ærlig ikke forstå at mange ønske å være i et miljø der de i utgangspunktet er imot det man selv mener.

Min mening: hvis homofile ikke skal få gifte seg i kirken fordi det er "imot" kristendommen så burde ingen få gifte seg med tanke på den store andelen skilsmisser som ligger i statistikken. De bryter jo også Guds "regler"
Nei. For i noen tilfeller er det greit med skilsmisse men å vokse fra hverandre er jo ikke en god nok grunn.

Ja men mange går jo ikke inn i et ekteskap for så skiles. Når man er homofil så vet man at Gud ikke velsigne ekteskapet uansett så ser ikke poenget i det.
Er vel GANSKE mange forskjellige meninger om akkurat det vil jeg tro. Vi er ikke enige i dette tema, men det synes jeg er veldig bra. Hadde vært kjedelig om vi skulle vært enige i alt ;)

Back
Topp