Hurra!

J87

Gift med forumet
Marslykke 2016
Junilykke2018
Så var det vår tur til å se et bankende hjerte på ultralyd! Etter over en uke med blødninger i alle slags farger, var vi nesten sikre på at det skulle være tomt i magen. Så lettelsen var veldig stor da det viste seg at alt sto bra til med den lille. 40 % blør i svangerskapet, jeg får vel bare slå meg til ro med at jeg er en av dem, og slutte å engste meg.
8 + 3 uker idag, og endelig skal også de kommende besteforeldre få overakt den hyggelige overaskelsen :) Så håper jeg bare jeg klarer å slå meg til ro med de blødninger og spottinger som kommer fremover, jeg er redd det blir tøft :p

Gratulerer med gode nyheter!!!
Klart det er tøft å blø, selv om det ikke er helt uvanlig. Håper du greier å kose deg med svangerskapet etter hvert, kanskje det blir lettere og tryggere når du passerer 12 uker??! Ikke lenge til nå.

Så godt å få en positiv bekreftelse, gratulerer. :)

Så koselig å lese :happy:

Så var det vår tur til å se et bankende hjerte på ultralyd! Etter over en uke med blødninger i alle slags farger, var vi nesten sikre på at det skulle være tomt i magen. Så lettelsen var veldig stor da det viste seg at alt sto bra til med den lille. 40 % blør i svangerskapet, jeg får vel bare slå meg til ro med at jeg er en av dem, og slutte å engste meg.
8 + 3 uker idag, og endelig skal også de kommende besteforeldre få overakt den hyggelige overaskelsen :) Så håper jeg bare jeg klarer å slå meg til ro med de blødninger og spottinger som kommer fremover, jeg er redd det blir tøft :p
Gratulerer så mye<3 jeg hadde noen blødninger i går å er super nervøs. Kan jeg spørre om du hadde noe smerter eller endring av symptomer etter blødningene? Å hvor mye blødninger? Jeg skal å måle blodet hos legen i dag men har mistet litt motet.

Gratulerer så mye<3 jeg hadde noen blødninger i går å er super nervøs. Kan jeg spørre om du hadde noe smerter eller endring av symptomer etter blødningene? Å hvor mye blødninger? Jeg skal å måle blodet hos legen i dag men har mistet litt motet.

Jeg hadde smerter i korsryggen, samt menssmerter som jeg har til og fra hele tiden. Denne uken avtok også den ekstreme kvalmen litt, så du kan si jeg følte at jeg ikke var gravid lenger sånn sett. Krysser fingrene for deg! Jeg betaler gjerne for privat ultralyd igjen om jeg skulle bli usikker, det var så utrolig verdt det <3

Jeg er bare 5+3 så for tidlig for ultralyd. Nå tok jeg blodprøve i dag og skal tilbake på torsdag så får vi se<3 ikke hatt noe mer enda.

Back
Topp