Hurra!

Netteliten92

Andre møte med forumet
Jeg sluttet på ppillen for 12 dager siden, da vi har bestemt oss for å få barn. Har gått på cerazette i 5 år, og vert en av de heldige som ikke har fått mensen. Var derfor litt bekymret for at kroppen min har "glemt" hvordan det skal være, og tenkte at det tar sikkert evigheter før jeg er tilbake som før. Så i dag jublet jeg, da jeg uten noe forvarsel så at tanta var kommet! Fra nå av blir det spennende! Håper det blir et lite bøllefrø på oss snart!

Nå er jeg plutselig litt usikker.. Blødde litt tidligere i dag, men ikke mer enn at det holdt med et truseinnlegg. Trodde jo det var mensen, men har ikke blødd noe mer.. Og når jeg tenker over det, har jeg vert trøtt som fy de siste dagene, med smerter i korsryggen. Trodde jo det var pga en veldig hektisk uke på jobb, med nyåpning av butikk og styr, men kan det være tegn på graviditet..? Er det festeblødning jeg har hatt? Har hatt en del mensensmerter i dag, men ikke blødning.. (Annet enn det i dag tidlig..) Eller er det bare det at syklusen min nå er litt på bærtur, etter alle ppillene? Noen som har lignende erfaringer?

Nå er jeg plutselig litt usikker.. Blødde litt tidligere i dag, men ikke mer enn at det holdt med et truseinnlegg. Trodde jo det var mensen, men har ikke blødd noe mer.. Og når jeg tenker over det, har jeg vert trøtt som fy de siste dagene, med smerter i korsryggen. Trodde jo det var pga en veldig hektisk uke på jobb, med nyåpning av butikk og styr, men kan det være tegn på graviditet..? Er det festeblødning jeg har hatt? Har hatt en del mensensmerter i dag, men ikke blødning.. (Annet enn det i dag tidlig..) Eller er det bare det at syklusen min nå er litt på bærtur, etter alle ppillene? Noen som har lignende erfaringer?
Jeg ville tatt en test :D

Lykke til med prøvingen :) Håper du tester positivt!

Takk for det. Ingen positiv test enda, men mensensmerter og migrene så det holder.. Kan ikke huske at det var så ille før jeg begynte på pillen! Er vel bare mensen som er på vei tenker jeg.

Hvordan går det? :)

Jeg hadde mange rare symptomer etter jeg slutta på p-piller, men fikk heldigvis TR ganske normalt.
Jeg leste for en stund siden at etter så mange år på pillene, er det ikke sikkert tr er lik som den var før du begynte. Det har ikke nødvendigvis noe med pillene å gjøre, men at kroppen forandres litt med årene. :) Håper det stabiliserer seg raskt, eller i beste fall at du allerede er gravid. Masse lykke til. :)

Back
Topp