Hurra

mor.t.to

Betatt av forumet
Va me jordmora og ho fann ikkje sukker i urinen:-D då fe ej håpe på samme svar om 4 veke:-D me dei to andre hadde ej sukkerbelastnings test to gonga i kvart svangerskap pga sukker i urin. No he ej tatt berre en gong :-)

He Stooore mage so jordmora vart overraska over at prøvene va so fine

Så flott :)

Ho e redd svangerskap diabetes, å tenkte d når ho såg mej i dag. Ej ha bmi på 30 før svangerskapet so ej e no i fare sona, so he ej lett for å få sukker i urinen. Men he berre gått opp 8 kg til no å e 31+0 på vei so d e lovande:-D

Va me jordmora og ho fann ikkje sukker i urinen:-D då fe ej håpe på samme svar om 4 veke:-D me dei to andre hadde ej sukkerbelastnings test to gonga i kvart svangerskap pga sukker i urin. No he ej tatt berre en gong :-)
Hva var bs på etter testen? Og fastende?

Hva var bs på etter testen? Og fastende?
Trur ej hadde 7,4 eller noke sant etter testen sist. Var heilt fin vertfall. Ja då va d fastande.

Kan ha sukker i urinen uten at det er svskapdia. :)
Heilt sant. For min del trur ej d e flaks om der e sukker eller ikkje. Ete ikkje mykje sukker å d gjor kje ej dei andre svangerskap heller so e litt lei av å ta test..

Trur ej hadde 7,4 eller noke sant etter testen sist. Var heilt fin vertfall. Ja då va d fastande.
Okeii :) jeg tok nemlig den testen i går. Da var bs på 4 da jeg kom og to timer etter den drikka 3,2 . Så var hvertfall ikke svangerskapsdiabetes her :)

Back
Topp