Hurra!

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
Nå gjør han nr 2 på do:) Flere som har begynt med det?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Wow, ikke verst. Vi er ikke i nærheten enda (hvis det var babyen det var snakk om, he he). :)
 
Så fint for dere;)

Har ikke dette som mål før 2års aldern vi;)
 
Wow, ikke verst. Vi er ikke i nærheten enda (hvis det var babyen det var snakk om, he he). :)

Hehe... Var babyen det var snakk om, ja ;)
Han prøver å gjøre nr 2 til samme tid hver dag så i dag satte jeg han bare på do da jeg mistenkte at noe var på gang og da gjorde han seg ferdig der, hehe...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Det gjør min også, morgen og kvele :) sleit så mye med å bajse i bleia så vi prøvde på do, å det var mye lettere for han :) bynte starten av januar :p

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Wow :) Triks å lære bort?
 
Wow :) Triks å lære bort?

Jeg setter han på do etter frokost - gjerne da han gjør stort. Ellers er jeg ganske rask til å løpe på badet med han hvis jeg ser antydninger til at han må. Holder han under armene. "Belønningen" er å spyle ned, hehe


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Prøvde potte her også, men han reiser seg så det nytter ikke, hehe


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Prøvde idag å sette frøkna på do bare for å prøve, hun viste ikke noe tegn til at hun måtte bæsje eller noe men bæsj kom det :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Prøvde idag å sette frøkna på do bare for å prøve, hun viste ikke noe tegn til at hun måtte bæsje eller noe men bæsj kom det :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Grattis med første dobesøk :p tror det er mye lettere for dem å bæsje på do for da får dem lilsom riktig stilling å trykker mer riktig istedenfor med hele kroppen som dem gjør når dem bæsjer i bleia :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Jepp, hun har gått på do fra hun var 5 mnd. Forstoppelse er endelig et tilbakelagt kapittel.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp2
 
Back
Topp