For det beste terminforumet! Oktober 2014 må ha mest koselige og inkluderende damene! Gleder meg til å bli mer kjent! 
-Taster fra appen-
-Taster fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj :S Var en fake bruker i juni 2014 gruppa også.. Skjønner ikke hva de kan få ut av å lyve og følge med på oss :Ssatser på at vi slipper de store intrigene på juli 09 hadde vi en fake bruker som vi ikke avslørte før hun hadde fått 09, 10 babyer og gifta seg. Alle bilder stjal hun fra en svensk blogg. Mange hadde virkelig blitt bestbuddy med henne, men ingen hadde møtt.. Var utrolig sårt når hun ble busta! Som å miste en god venn for flere.
Klar ikke å forstå hva folk tenker på...Usj :S Var en fake bruker i juni 2014 gruppa også.. Skjønner ikke hva de kan få ut av å lyve og følge med på oss :S

Huff. Ja det husker jeg. Fikk en sønn i 2009 (ikke juli), men var ofte innom juli for å lese. Utrolig at folk kan finne på sliksatser på at vi slipper de store intrigene på juli 09 hadde vi en fake bruker som vi ikke avslørte før hun hadde fått 09, 10 babyer og gifta seg. Alle bilder stjal hun fra en svensk blogg. Mange hadde virkelig blitt bestbuddy med henne, men ingen hadde møtt.. Var utrolig sårt når hun ble busta! Som å miste en god venn for flere.
Ja sykt!! Når fødte du? Her ble det termindagen 29 juliHuff. Ja det husker jeg. Fikk en sønn i 2009 (ikke juli), men var ofte innom juli for å lese. Utrolig at folk kan finne på slik
What?? Seriøst. .....hva får folk til å gjøre sånt......sykt.satser på at vi slipper de store intrigene på juli 09 hadde vi en fake bruker som vi ikke avslørte før hun hadde fått 09, 10 babyer og gifta seg. Alle bilder stjal hun fra en svensk blogg. Mange hadde virkelig blitt bestbuddy med henne, men ingen hadde møtt.. Var utrolig sårt når hun ble busta! Som å miste en god venn for flere.
Hadde termin i november, men ble ikke før desemberJa sykt!! Når fødte du? Her ble det termindagen 29 juli![]()
ja og de som eide den bloggen ble utrolig lei seg og skuffet,de hadde jo blitt misbrukt.. hun hadde nok ikke mye til liv stakkar, var enslig ca 24 år mener jeg... men var helt forferdelig.. hun gikk fra å være en alle kjente godt og som alle beundret til å bli en fremmed som vi følte hadde gjort noe virkelig galt!!!!What?? Seriøst. .....hva får folk til å gjøre sånt......sykt.
Det er oppriktig bare NITRIST! Stakkars dame, hun kan jo ikke ha det trivelig i livet ellers.ja og de som eide den bloggen ble utrolig lei seg og skuffet,de hadde jo blitt misbrukt.. hun hadde nok ikke moye til liv stakkar, var enlig ca 24 år mener jeg... men var helt forferdelig.. hun gikk fra å være en alle kjente godt og som alle beundret til å bli en fremmed som vi følte hadde gjort noe virkelig galt!!!!
samme person?Ho regjerte på november 2010 og...sa ho hadde fått premature tvillinga. Et par veke etter kom jentungen min prematurt. Kan ikkje fatta at nåke kan lyga på seg ein sånn situasjon
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Uhm ja, sært! Svigerinna mi fortalte også om en sånn en i sitt terminforum. Hun fødte i 2010.satser på at vi slipper de store intrigene på juli 09 hadde vi en fake bruker som vi ikke avslørte før hun hadde fått 09, 10 babyer og gifta seg. Alle bilder stjal hun fra en svensk blogg. Mange hadde virkelig blitt bestbuddy med henne, men ingen hadde møtt.. Var utrolig sårt når hun ble busta! Som å miste en god venn for flere.