Hurra!!

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
For det beste terminforumet! Oktober 2014 må ha mest koselige og inkluderende damene! Gleder meg til å bli mer kjent! :D

-Taster fra appen-

:D veldig enig! Supre damer her inne!

Skriver definitivt under på denne. Super gjeng herinne, og utrolig god og lett stemning. Got to love it!!!!:D

❤️ satser på at vi slipper de store intrigene på juli 09 hadde vi en fake bruker som vi ikke avslørte før hun hadde fått 09, 10 babyer og gifta seg. Alle bilder stjal hun fra en svensk blogg. Mange hadde virkelig blitt bestbuddy med henne, men ingen hadde møtt.. Var utrolig sårt når hun ble busta! Som å miste en god venn for flere.

❤️ satser på at vi slipper de store intrigene på juli 09 hadde vi en fake bruker som vi ikke avslørte før hun hadde fått 09, 10 babyer og gifta seg. Alle bilder stjal hun fra en svensk blogg. Mange hadde virkelig blitt bestbuddy med henne, men ingen hadde møtt.. Var utrolig sårt når hun ble busta! Som å miste en god venn for flere.
Usj :S Var en fake bruker i juni 2014 gruppa også.. Skjønner ikke hva de kan få ut av å lyve og følge med på oss :S

Huff. Ja det husker jeg. Fikk en sønn i 2009 (ikke juli), men var ofte innom juli for å lese. Utrolig at folk kan finne på slik

Huff. Ja det husker jeg. Fikk en sønn i 2009 (ikke juli), men var ofte innom juli for å lese. Utrolig at folk kan finne på slik
Ja sykt!! Når fødte du? Her ble det termindagen 29 juli :)

What?? Seriøst. .....hva får folk til å gjøre sånt......sykt.

What?? Seriøst. .....hva får folk til å gjøre sånt......sykt.
ja og de som eide den bloggen ble utrolig lei seg og skuffet,de hadde jo blitt misbrukt.. hun hadde nok ikke mye til liv stakkar, var enslig ca 24 år mener jeg... men var helt forferdelig.. hun gikk fra å være en alle kjente godt og som alle beundret til å bli en fremmed som vi følte hadde gjort noe virkelig galt!!!!

Last edited:
ja og de som eide den bloggen ble utrolig lei seg og skuffet,de hadde jo blitt misbrukt.. hun hadde nok ikke moye til liv stakkar, var enlig ca 24 år mener jeg... men var helt forferdelig.. hun gikk fra å være en alle kjente godt og som alle beundret til å bli en fremmed som vi følte hadde gjort noe virkelig galt!!!!
Det er oppriktig bare NITRIST! Stakkars dame, hun kan jo ikke ha det trivelig i livet ellers.

Ellers må jeg si meg veldig enig med FruJohnsen:D:D

Ho regjerte på november 2010 og...sa ho hadde fått premature tvillinga. Et par veke etter kom jentungen min prematurt. Kan ikkje fatta at nåke kan lyga på seg ein sånn situasjon :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ho regjerte på november 2010 og...sa ho hadde fått premature tvillinga. Et par veke etter kom jentungen min prematurt. Kan ikkje fatta at nåke kan lyga på seg ein sånn situasjon :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
samme person?

Last edited:
Uhm ja, sært! Svigerinna mi fortalte også om en sånn en i sitt terminforum. Hun fødte i 2010.

-Taster fra appen-

Jeg opplevde ei som gjorde sånt på et annet forum jeg var mye på også, for mange år siden. Hun mista babyen som ble født prematur liksom. Alt var bare oppspinn. Hun var dessverre en gjenganger der inne, så hun ble busta ganske kjapt. Det var ikke noe babyforum en gang :P

-Taster fra appen-

Back
Topp