Hurra!!

Angelina

Flørter med forumet
Uke 6 i dag, halvveis til 3mndr *jubler* Tiden går såå tregt. Flere som er utålmodig? Jeg gleder meg til magen kommer, sparkene blir tydelige osv. Og ikke minst til å fortelle det til familie og venner. Jeg har to fra før men aldri funnet det ut før jeg var nesten 3 mndr på vei, så å vite det fra uke 4 var helt rart og de første ukene går såå slowmo

Ja jeg er også utålmodig! Jeg ble i tillegg satt tilbake et par dager på UL igår så nå er det enda lenger å vente..! Hehe. Jeg gleder meg aller mest til å fortelle alle det, og også mye til magen begynner å vokse. Heldigvis starter jeg sommerferien imorgen så da håper jeg tiden går fort:)

Termin 13.februar med første frøet:)

Det er litt kjipt ja! Hehe:-) Får håpe tiden går fortere når du går ut i ferie. Det hørtes deilig ut.....jeg har ikke ferie før slutten av juli!

Ja gud! Tiden går jo driiit seint! Har jo bare visst et par dager at jeg er gravid, men føles som jeg har visst det en evighet! :p

Termin 27/2-14 med første frø <3

Ja gud! Tiden går jo driiit seint! Har jo bare visst et par dager at jeg er gravid, men føles som jeg har visst det en evighet! :p

Termin 27/2-14 med første frø <3
Hahha samme her.:p det føles som en evighet siden jeg satt me testen i hånden hehe.

Det er litt kjipt ja! Hehe:-) Får håpe tiden går fortere når du går ut i ferie. Det hørtes deilig ut.....jeg har ikke ferie før slutten av juli!
Ja håper det:) jeg reiser til dk på lørdag:) skal heldigvis være på ferie sammen med et par som også er gravid og et anne som prøver. Så da har jeg mye forståelse hvis formen kommer til å være dårlig:)

Gratulerer!! :) :) Tiden går sakte ja, bare litt over en uke siden jeg fant ut at jeg var gravid og dagene går så seeeeint. Gleder meg til vi kan fortelle det til "hele verden" ;)

Termin 20. februar -14

Hahha samme her.:p det føles som en evighet siden jeg satt me testen i hånden hehe.

Ja, de siste dagene har bare vært et eneste stort virrvarr av tanker! Håper det roer seg litt på den fronten snart :P har jo ikm i morgen og jeg kjenner jeg er såååå redd for at jeg skal begynne å blø og at alt dette aldri var noe! :( føler jeg kan klare å slappe litt mer av når ikm datoen er godt passert!

Ja denne uken har føltes som en måååned!! Måtte de neste 7 ukene gå raskere! :D

Nummer to er på vei ♥ 18. Februar 2014

Ja, de siste dagene har bare vært et eneste stort virrvarr av tanker! Håper det roer seg litt på den fronten snart :P har jo ikm i morgen og jeg kjenner jeg er såååå redd for at jeg skal begynne å blø og at alt dette aldri var noe! :( føler jeg kan klare å slappe litt mer av når ikm datoen er godt passert!
Det går nok bra skal du se:)

Jeg og synes det går ufattelig tregt, er nå 8 uker og har visst det en månede...føles mye lengre. Siden dette er tredje og sistemann vil jeg jo nyte det og la det gå litt sakte, men ikke NÅ! Vil tida mot 12-14-16 uker skal FLY, så vil mest sannsynlig kvalmen være borte, formen er bedre, en liten mage har komnet og jeg kan rope det ut, DA kan det gå litt saktere.

Jeg og synes det går ufattelig tregt, er nå 8 uker og har visst det en månede...føles mye lengre. Siden dette er tredje og sistemann vil jeg jo nyte det og la det gå litt sakte, men ikke NÅ! Vil tida mot 12-14-16 uker skal FLY, så vil mest sannsynlig kvalmen være borte, formen er bedre, en liten mage har komnet og jeg kan rope det ut, DA kan det gå litt saktere.

Helt likt her :-p

Har termin ca 23/24 februar

Sent from my iPad/iPhone using BV Forum mobile app

Er sååå enig med deg! :p

Min nr. 3 også, heelt enig med deg!! :-)

Takk for at jeg ikke er alene om å synes det! Hehe :) Jeg nærmer meg 8 uker og tidlig UL, men synes dagene går sååååå sakte!

Venter vårt første nurk 05.02.14

Sent from my iPhone

Jaaa.. vi skal på ul på tirsdag. Da er jeg 6 uker. Og jeg føler det er gått en eviiiighet siden jeg ble 5 uker. Og det er bare 4 dager siden :p

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Back
Topp