Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sier jippii for fiskehale ogsååTror jeg kjente en fiskehale en gang i går men har ikke kjent mer.
Så spennende. Det kommer komme mer og mer fremover nåTror jeg kjente en fiskehale en gang i går men har ikke kjent mer.
Så spennende. Det kommer komme mer og mer fremover nå
Er nok ikke lenge før nå. Jeg kjenner ikke noe spark mot ryggen for der ligger livmoren min. Men kjenner opp/ ned og forran veldig godt nå.så det er bare spørsmål om tid for deg ogsåhåper det, har ikke kjent mer ennå.
Er nok ikke lenge før nå. Jeg kjenner ikke noe spark mot ryggen for der ligger livmoren min. Men kjenner opp/ ned og forran veldig godt nå.så det er bare spørsmål om tid for deg også
Så utrolig koselig <3 håper dere får kjenne snart!satser på det. kjenner etter for harde livet. gleder meg veldig til jeg kjenner hver dag og at mannen min også kan kjenne. tålmodige han kjenner med meg hver kveld <3
Så koselig <3 i kveld kjente mannen min spark for første gang. Da ble han lei seg for at han hadde vert så opptatt med oppussing at han ikke hadde fulgt med i graviditeten. Hihisatser på det. kjenner etter for harde livet. gleder meg veldig til jeg kjenner hver dag og at mannen min også kan kjenne. tålmodige han kjenner med meg hver kveld <3