HURRA =)

MyFairytale <3

Glad i forumet
I dag har jeg endelig fått levert søknaden om foreldrepenger, og vet dere hva?? Da jeg kom inn på NAV-kontoret var det ikke en eneste sjel der.. Jeg kunne gå rett bort til skranken og hun som jobbet der så raskt over for å se at det ikke manglet noe viktig, jeg fikk spurt om det jeg lurte på og var ute igjen før det var gått 10 min =) Nesten ikke lov å ha så flaks vettu... Hyggelig var a' også! =) :cool05

Så bra :) Deilig å ha det unnagjort :)

så kjekt :D

Posta det til dem forrige onsdag jeg.
Var nermest det:P

Så fårvel svar om noen uker

Så deilig! Vi skal inn i morgen, krysser fingrene for like rask behandling.

Så heldig du var da :) Satt på nav en time jeg, siden jeg måtte skrive ut papirene og fylle dem ut sjøl. Men heldigvis så var det ei der som var ledig hele tiden, så hvis det var noe jeg lurte på, så spurte jeg bare henne, og fikk god hjelp :)

Man skal få svar ja? Får man lapp i posten der det står at man har fått innvilget bla bla?
Jeg sendte på fredag.

Så bra! Deilig med ting som er gjort . Jeg leverte min utsetter påske og fikk brev i går om at søknaden var mottatt og at behandlingstiden var på 2 mnd (?)

2 mnd? Oida.. det går jo ikke.. de sier den bør leveres 6 uker før permisjonen starter.. da bør den jo være klar på toppen 6 uker.. ellers må de jo be oss sende den inn før... =O

Man skal få svar ja? Får man lapp i posten der det står at man har fått innvilget bla bla?
Jeg sendte på fredag.

Du får først et brev om at dem hr motatt søknden ol, det er et standar brev, så om ca 4-5 uker kn vi få svar, avhengig v hvor raskt dem behandler den

Dem sier 2 mnd, men går som regel kortere. det er bare en sikkerhet for dem ;)

Back
Topp