Hurra!!!

VeL

Glad i forumet
Vi er halvveis i dag! Dette skal feires :D
Synes tiden har gått veldig fort, og tror det kommer til å gå enda fortere fra nå av.. Klarer ikke helt å vende meg til tanken om å bli mor, har veldig lite klart av oppussingen og babyting, men nyyyter livet for tiden :) Skal på to ferier før den lille kommer og har store planer om å kose meg sammen med min kjære og magen :)))
Hvordan er stemningen hos dere, jenter?

Gratulerer :-D ultralyd på oss i morgen :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Dytter skikkelig ved navelen idag :p

Dytter skikkelig ved navelen idag :p
Så gøy! Min lille sparker mest nedover :) Men da har du egentlig en bekreftelse at det går bra ;)
Skjønner veldig godt at det blir spenning dagen før UL, jeg har ikke innsett det før det kom en Stor lettelse.
Men det er ikke lenge igjen å leve i spenningen, morgendagen kommer fort - skal krysse fingrene for at det skal gå bra.

Så gøy! Min lille sparker mest nedover :) Men da har du egentlig en bekreftelse at det går bra ;)
Skjønner veldig godt at det blir spenning dagen før UL, jeg har ikke innsett det før det kom en Stor lettelse.
Men det er ikke lenge igjen å leve i spenningen, morgendagen kommer fort - skal krysse fingrene for at det skal gå bra.
Jeg dytter på magen og lille dytter tilbake :-) enda ikke godt opp for meg så er der selv jeg, he he. Det er sant ! 09:30 er timen :O takk <3

Jeg dytter på magen og lille dytter tilbake :-) enda ikke godt opp for meg så er der selv jeg, he he. Det er sant ! 09:30 er timen :O takk <3 gøy da, kjenner du ordentlig? :-) ja :-)

Jeg dytter på magen og lille dytter tilbake :) enda ikke godt opp for meg så er der selv jeg, he he. Det er sant ! 09:30 er timen :O takk <3
0930 - ok - det kan bli litt gøy å jobbe med fingrene i kryss, så husk å informere når jeg kan slappe av )))

Jeg holdte nesten på å spørre om idéer for feiring, men burde kanskje begynt med å lese egne tips fra nabotråden. Fortsatt - har noen gode tanker, er det bare å komme med dem her :) Tror jeg har noe med halv... på tunga, men klarer ikke å formulere ennå...

Trr nok ikke det blir feiret på noen spesiellt måte. E nr tre her i gården:) fredagene er min og sambos kveld uansett, men denne fredagen reiser han kanskje for å kjøpe ny bil til oss:)

Gratulerer så mye med halvveis. :D

Takk, snupper :)
Jeg og den lille har feiret med første kvelden med jogakurs for gravide. Selv om jeg prøver å gjøre litt yoga og avslapning hjemme, var det deilig å kunne gjøre det sammen med andre og et annet sted der du er garantert å være uforstyrret. Anbefales!
Skal til byen og treffe min kjære fra jobben nå :)

Back
Topp