Hurra!

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Så brått at jeg er 9 uker idag! :-) (Om termin er rett da!)
Hurra! Tiden flyr. Jeg testet jo positivt rundt uke 4.

Og endelig har jeg flere symptomer også, som kvalme, matsug, oppblåst mage, og følelse av at noen vrir brystvorta rundt noen ganger. Hi hi! :-)

Idag ble til og med samboeren min meg for å se på kjoler og tights jeg kan bruke framover. Også presterte han å si: "du kan ikke bruke belte nå, det framhever jo!";-) Han var veldig opptatt av at jeg må ha noe med strikk i livet, ikke så tettsittende. Hi hi!
Har magen virkelig begynt å synes allerede tenker jeg da. Er jo mest luft der nå. Også blir jeg jo litt usikker; vil han skjule graviditeten, eller tenker han på komfort? Han var jo livredd for om vi ville møte på noen kjente. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det.. Hmm.

Også fikk jeg en god nyhet på jobbfronten, så nå kan jeg virkelig senke skuldrene. Hurra! :-)

Ikke siter dette, så blir jeg glad! :-)

Heldig du som får han med shopping da ;) det er mer enn han min vil. Å får eg han med meg så er det for å kjøpe presanger eller til andre :P
har dere snakket om å holde det skjult til uke 12? Kanskje det er det han mente da?
eg har ikke fått sett på kler enda, nå går det mest i stor t-skjorter og hettegensere :P

Back
Topp