Hurra!

vilblimamma87

Forelsket i forumet
Idag er jeg 11 uker<3 men med de 11 ukene kommer også bekymringene. vet det er helt vanlig å miste symptomene når man nærmer seg 12 uker, men jeg klarer ikke unngå å bekymre meg likevel. så nå har jeg bestilt privat ultralyd hos volvat den 23 august, å guuuud hvor jeg gleder meg! håper den kan få meg til å senke skuldrene litt i dette rotteracet av bekymringer:p>

Ja det er mange bekymringer. Blir godt for deg med UL :) Jeg har også bestilt privat UL i uke 12. Syntes det er så lenge å å vente på den ordinære.

Ja helt enig. Jeg tenker at hvis det skulle være noe galt, vil jeg heller oppdage det tidlig enn etter ett gal gått svangerskap:)

Jeg er også 11 uker idag :-) :-)
Gleder meg og håper det går som sist, at kvalmen min gir seg når jeg runder 12 uker. Ikke lenge igjen!! :)

Hurra for oss!:) Jeg gleder meg også til fortsettelsen tross bekymringene innimellom, Hehe:)

Ååå, så deilig å snart være 12 :) jeg er 9 uker i dag, og syns tiden får saaakte ;)

At tiden går sakte skal jeg være enig med deg i! Virker som om tiden står stille innimellom. hver morgen når jeg våkner, så er det første jeg gjør å gå på babyverden-appen for å flytte en dag frem:D prøver å fylle dagene med mest mulig, men det hjelper lite, Hehe:)

Jeg er 11 uker på vei i dag, skal på ul på torsdag. Gleder meg sånn til å få det overstått, uansett utfall. Mest sannsynlig er vel alt bra, men det er så slitsomt å ikke vite.

Back
Topp