HURRA

lola123

Flørter med forumet
12 uka idag !! :D       meeeen, har hadd brun utflod i 3-4dager nå......  så kanskje det ikke er noe og rope hurra for!    Hva kan det være!!??    :/    

lola123 skrev:
12 uka idag !! :D       meeeen, har hadd brun utflod i 3-4dager nå......  så kanskje det ikke er noe og rope hurra for!    Hva kan det være!!??    :/    

det hadde jeg også i ca 1-2 dager, men som jeg diskuterte med jordmor, kan det være pga at hadde jeg ikke vært gravid, så skulle jeg hatt menstruasjon egentlig.. så kan være noe med det:)
eller har dere hatt sex?.. da også kan man få lott blod/brunlig utflod.. 
krysser fingrer for at det går bra:) 
det går jo alltids ann å bestille en time til GU:) lykke til! og gratulerer:D

skulle ikke ha hadd mensen, og ingen sex !!  har kontroll time på tirsdag, så prøver å holde ut til da!! :))    håper bare d ikke er noe galt !!

jeg har hatt det i ny og ned jeg og, men hittil har alt gått bra. Tror ikke du trenger og bekymre deg, ihvertfall så lenge d ikke kommer ordentlig blod.
Lykke til på tirsdag :-)

men det kan ikke være starten på SA /MA!??     leser så mye på nett at jeg blir skrullette!! :P

gikk over til å bli blod nå!! :(             :(

Da ville jeg ha ringt legen i morgen! Det er jo ikke sikkert det er noe galt, men skjønner godt at du er urolig!
Ønsker deg masse lykke til!!!!!!

Lykke til, håper virkelig alt er bra! Har du vært på tidllig ul tidligere?

har vært 2 ganger,,,,,  men tror siste gang var for ca 3 uker siden.......        jikk over til og bli brunt blod ijenn...      huff, dette er slitsomt!!

var en SA!!! :(

Back
Topp