Hurra : )

feelunique

Flørter med forumet
Hurra, 100 dager til termin :D
Føler de siste 100 dagene kommer til å løpe av gårde.. Mer enn nok å drive med før junior kommer ;)

Hvordan er det med dere andre da, føler dere at tiden løper ifra dere?
: ))

Hurra!! :) jeg føler tiden flyr noen uker, men samtidig føler jeg august er leeeenge til. Men er jo mye som ska handles og ordnes så er nok like greit ;) kunne ønsket hun ble levert på døra, for nå har jeg begynt å grue meg til fødselen og.

Jeg venter gutt og har to søte gutter fra før, 2år og 3år. Alt av klær fra 0-1,5 år ble utslitt.  Så her må alt av det handles inn. Har fått noen gaver med beibiklær allerede. Men trenger mye mer. + bilstol, sprinkelseng og gulpekluter. + ullammeinnlegg å ammebh

Jeg har fåt kjempestor mage, og synes det allerede begynner å bli tongt, + alle kynnere jeg har. Men greit at han kommer etter sommerferien. Fin tid og itilleg super taiming til barnehageplasstid. Hovedopptak august når han er 1 år.

Jeg gleder meg til fødtselen. Det er bare en helt fantastisk opplevelse. Tenker egentlig ikke så mye på smertene. Er jo egentlig verst fra 8-10 cm, den korteste tiden,, å så er det jo bare å presse ut :D

Den tiden fra vi kommer på sykehuset og til hjemreise,, er MAGISK,, flott opplevelse. :) Dette er siste fødtsel på meg,, så dette skal nytes. Koser meg som gravid : )

Back
Topp