HURRA!!

Dragemammaen

Glad i forumet
Marsboerne2017
I dag er den store dagen her, endelig er jeg også 12 uker! Nå er det bare et par dager igjen så er vel hele maiforumet rundet 12 uker Hurra for oss!

Kjenner jeg likevel er skeptisk til å dele nyheten (det kommer til å bli litt drama på jobb, og orker ikke tanken på å måtte gå gjennom alt det der for så å "trekke det tilbake"). Må liksom vite at hjertet slår først, så håper JM vil prøve å lytte til uka. Uansett kommer legen til å gjøre det uka etter, så det er jo ikke såå lenge til.

Ha en fin søndag videre alle sammen!

Gratulerer!!! Og lykke til med å si det på jobb da....
kjedelig hvis det ikke er lett det.

Dragemammaen skrev:
I dag er den store dagen her, endelig er jeg også 12 uker! Nå er det bare et par dager igjen så er vel hele maiforumet rundet 12 uker Hurra for oss!

Kjenner jeg likevel er skeptisk til å dele nyheten (det kommer til å bli litt drama på jobb, og orker ikke tanken på å måtte gå gjennom alt det der for så å "trekke det tilbake"). Må liksom vite at hjertet slår først, så håper JM vil prøve å lytte til uka. Uansett kommer legen til å gjøre det uka etter, så det er jo ikke såå lenge til.

Ha en fin søndag videre alle sammen!

Gratulerer!!! \o/
Min tur i morgen :)
Men jeg kjenner også det føles rart å skulle fortelle. Er liksom blitt litt vant til å ha det for oss og de nærmeste. Greit å kunne si det til folk som spør, men kommer nok ikke til å si noe utover det. Regner meg jeg blir busta på julebord, så tenker jeg forteller det til sjefen rett føre ;) (08.12, om ingen har funnet ut av det før den tid)

Lykke til på jobben! Det ordner seg alltid :-D

Grattis med 12 uker! Deilig å krysse den magiske grensa!

Gratulerer med 12 uker. Kanskje det bare er fint at de vet om det på jobb uansett. Jeg opplevde å miste en gang etter å ha fortalt det på jobb. Det var veldig fint å ha støtte fra ledelsen og kolleger. Mange av dem vil jo glede seg sammen med deg i tiden som kommer :)

Takk for gratulasjoner:) Jeg har delt med noen få på jobb, de jeg vet jeg kan stole på og som vil støtte meg. Resten får vente. Det går alltids bra, gruer meg ikke eller noe til å fortelle;) Kommer til å bli litt rart da, er også blitt så vant til at dette er en hemmelighet.

Vi har ikke delt det med noe familie enda heller, og det gleder vi oss jo til

Gratulerer med 12 uker :)

Lykke til med å spre det glade budskap når du føler deg klar for det.. jeg har jo passert 15 uker, og det er ennå mange igjen som ikke vet det rundt oss.. Kommer til å fortelle det til folk etterhvert som jeg treffer dem, men de som har fått vite det til nå har fått beskjed om å holde det for seg selv inntil vi har vært på ordinær ultralyd..

Hipp hurra!

Håper det løser seg på jobben. :-)

Gratulerer så mye!!!

Gratulerer så mye!!! :)

Gratulerer så mye!

Back
Topp