hurra :)

Hipp hurra!
Gratulerar så mykje, og velkommen hit!

Syrine skrev:
Gratulerer! Så deilig at det endelig klaffa, da :-) Jeg har termin 28./29. ;-)

Hehe, nesten samtidig da :) gratulerer til deg også..har du noe symptomer no?? når testet du ? eg testet i dag og ble sjokket, fordi hadde innstilt meg på negativt utslag...

Så gøy! Gratulerer med spiren!!

Gratulerer så mye!! Ser ut til at du har gått igjennom endel for å komme hit.. Hjertelig velkommen skal du være!

min engel skrev:

Syrine skrev:
Gratulerer! Så deilig at det endelig klaffa, da :-) Jeg har termin 28./29. ;-)

Hehe, nesten samtidig da :) gratulerer til deg også..har du noe symptomer no?? når testet du ? eg testet i dag og ble sjokket, fordi hadde innstilt meg på negativt utslag...

Takk! Jeg testet på onsdag, 10 dpo. Eneste symptomet er dårlig hud, som faktisk begynte dagen etter befruktninga....har dårlig hud kun når jeg er gravid.

Gratulerer med spira og velkommen inn til oss! Lykke til med svangerskapet!

Baby4us skrev:
Gratulerer så mye!! Ser ut til at du har gått igjennom endel for å komme hit.. Hjertelig velkommen skal du være!

sign. :)

Hjertelig velkommen skal du være

Takk jenter, det varmer. Og ja, det har vært en laaang vei til hit

Men har virkelig tro på spiren denne gang. fordi eg er så kvalm og puppene er vonde og ømme... Alle symptomer som forteller at eg er gravid er velkommen til meg..hehe
Hvertfall no...

Så koselig å få flere her! Velkommen!

Baby4us skrev:

Exito skrev:

Baby4us skrev:

Sign!

Back
Topp