hurra

Anette 31

Betatt av forumet
i morgen søndag 18 desember er jeg 13 uker på vei , kan puste litt lettere ut nå som første trimester er ferdig , skal på ul 19 januar å kanskje får vi vite hva det er [:D] har alerede vært å 3 stl invendig ul bare får se at alt var ok å det var det hurra . noen som har termin 27 juni her da ?
lykke til alle sammen

Hei! Grattis med å ha kommet til 2.trimester. Jeg er akkurat 13 uker på mandag, og har foreløpig termin 28.juni, så det er jo ganske likt deg [:)] Har ikke vært til noen ul enda jeg, så jeg er veldig spent når jeg skal det i slutten av januar. Håper jo alt er bra, og at det lille hjertet slår.

Hei.
Jeg er også 13. uker på mandag og har termin den 28. juni. Jeg var på ultralyd i uke 9 (vanlig siden jeg bor i utlandet), også var jeg på ny u.l. i uke 10 (pga blødninger) også skal min svigermor ordne en til meg i uke 14 mens jeg er hjemme på juleferie. Gleder meg veldig til det og håper vi får sett kjønnet:)
Lykke til begge to [:)]

jeg er 13 uker idag jeg[:D]

Hei. Jeg har fått termin 29 juni av legen. Hun har gått ut fra syklus på 28 dager. Min syklus varierte fra 20 til 26 dager, så jeg håper å få flyttet den litt frem på UL. Sist ble den flyttet 5 dager frem (hjalp egentlig ike når babyen kom 14 dager etter termin). Skal på UL 26 januar. Tror jeg vil vite kjønnet denne gangen. Gleder meg uansett da.

så herlig at alt er bra da.vi er på prikken likt[:D]termin 27 juni!

Hei! Så gøy at du er letta, det er em utrolig deilig følelse, det vet jeg! Jeg har termin 29 Juni, skal på UL på tirsag, 20.des. Gleder oss [:D]

Alicia, Har Termin samtidig som deg.... [:D]

Har termin 25 jeg da... enda.. Dette er litt vanskelig å si før jeg har vært på ultralyd igjen.. Fikk tidlig ultralyd pga av jeg har hatt menstrasjon og gått på p-piller... da sa hun ca 25, men at det var vanskelig å si.. Så jeg får vel ny termin den 27jan, når jeg skal på ultalyd da...

[:D]

Back
Topp