HURRA!

Prikketrusa

Elsker forumet
Var hos jordmor i dag, hun fant hjertelyden med en gang! Og jeg som var så stressa da hun ikke fant den i uke 14... Skal prøve å slappe litt mer av nå...
Ordinær UL om tre uker, gleder meg!
 
JIPPI [:D]
 
så herlig, da er det bare å senke skuldrene og glede seg til ultralyd[:)]
 
Så bra [:)][:D] Nå kan du slappe av å nyte svangerskapet [:)]
 
Så bra!! [:D] Er verdens fineste lyd! [:D]
 
Back
Topp