HURRA!

• Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
M

McBaby

Guest
Da fikk jeg svaret jeg har ventet på! Svulsten er godartet og jeg har ikke kreft![:D][:D] Veldig lettet![:D][:D]

Men det er ikke noen grei svulst, de kaller det en lokal agressiv sykdom som spiser opp kneet mitt! [&:] Store deler av beinet er ødelagt. De skal prøve å operere og legge sement der beinet er ødelagt. Hvis det ikke går må jeg operere inn protese....[&o]
Så dette blir en laaaaaang syke periode.
Det er mulig permisjonen min blir forlenget også. For jeg klarer ikke å ta meg av Sivert alene så lenge jeg går på krykker.[8|]

Ååååå, så deilige nyheter!! [:D][:D] fantastisk altså! [:D]

Synd du får en lang sykeperiode i møte, men det kommer du deg igjennom. Håper du slipper protese da! [&:]

ÅÅ, så bra da, det var godt å høre [:)][:)]

Hurra!!!

Selv om det blir en lang sykeperiode og mye opplegg fremover så er jo dette veldig positivt oppi alt det vonde[:)]

ORIGINAL: Looney

Hurra!!!

Selv om det blir en lang sykeperiode og mye opplegg fremover så er jo dette veldig positivt oppi alt det vonde[:)]

Signerer denne jeg, kjempebra at det ikke var kreft!

ORIGINAL: Ida_83

ÅÅ, så bra da, det var godt å høre [:)][:)]

[:)]

Det var godt å høre det ikke var kreft!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Synd å høre at det er såpass alvorlig likevel, men godt du har kommet i gang og at behandlingen kan begynne. Håper du slipper protese, og at bedringen går fortere enn du tror[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Delia

Synd å høre at det er såpass alvorlig likevel, men godt du har kommet i gang og at behandlingen kan begynne. Håper du slipper protese, og at bedringen går fortere enn du tror[:)][:)][:)]

[:)]

ORIGINAL: Delia

ORIGINAL: Looney

Hurra!!!

ORIGINAL: suki

Det var godt å høre. [:)]
Hva slags behandling får du for denne sykdommen, slik at de får stoppet den fra å gjøre mere skade enn det som allerede har skjedd?

De skal operere ut svulsten og fylle opp med en slags sement der beinet er borte/ødelagt. Så får vi håpe at beinet ikke er helt ødelagt for da må de fjerne det å sette inn protese i stede.

Jaggu ikke rart jeg hadde vondt når skjelettet mitt faktisk tærer bort! [:o]

De tror jeg har hatt dette ganske lenge uten å ha merket det ordentlig før nå. Har jo hatt vondt siden jul, men litt vondt i kneet flyr man jo ikke til legen med med det første.
Så selv om det er 3-4 uker å vente på operasjon (de må jo prioritere de som har kreft) så vil det ikke bli så mye verre til da. Må bare unngå¨å bruke beinet så det ikke brekker.
Får faktisk rullestol på mandag..... Lårdi lård.....[8|]

Oi, har du tilrettelagt hus for rullestol? Har du soverom i hovedetasjen eller hvordan klarer du deg sånn praktisk? 

Er det ikke rart hvordan livet kan snu opp ned på et øyeblikk. Litt vondt i et kne blir plutselig så mye mer...[&o] 

Blir litt filosofisk her nedi vinglasset[8D] Men spøk til alvor, så tenker jeg på deg for tiden og håper det går over på beste mulig måte!

Så bra! Lykke til med operasjonen!

ORIGINAL: McMor

Oi, har du tilrettelagt hus for rullestol? Har du soverom i hovedetasjen eller hvordan klarer du deg sånn praktisk? 

Er det ikke rart hvordan livet kan snu opp ned på et øyeblikk. Litt vondt i et kne blir plutselig så mye mer...[&o] 

Blir litt filosofisk her nedi vinglasset[8D] Men spøk til alvor, så tenker jeg på deg for tiden og håper det går over på beste mulig måte!

Nei jeg tenkte egentlig bare å bruke rullestolen til å komme oss ut av huset litt enklere. Her hjemme går det greit med krykker (selv om trappa er en utfordring...) men det funker ikke så bra ute. Kneet hovner også veldig opp og gjør vondt når jeg hopper rundt på krykkene.
Og jeg er sånn passe lei veggene i huset her nå! [8|]
Så da kan Sivert sitte på fanget også får mannen trille oss![:D] [:D] Syns det er litt pinlig.... Føler meg ikke sånn ordentlig "handicapet".[;)]

ORIGINAL: *Snoopy

Så bra! Lykke til med operasjonen!

Back
Topp