HURRA!!

Der har jeg vært!!!

Var fint der, likte meg bedre der enn i Alanya[:)][:)]

Skal til Tyrkia i September vi, men vet ikke om det er noe turiststed dit vi skal, for vi drar for å fly paraglider[:)]

ORIGINAL: siric

ååååå så heldig du er...det er vel fortjent altså...Jeg har ikke vært i side men i antalya...Pass deg for tyrkerne..de er pågående..hehe

åå ja dæven de er pågående[:'(][:'(]

ORIGINAL: lona

så flott at du har så snill bestemor da, ja var i side i august-06 men når vi hadde to små på tur så var vi ikke med på noe utflykter, var i side sentrum en del å shoppet ,men anbefaler å reise nabobyen...10 minutter med taxi for å handle , mye billigere , var par barne klær foretninger som selte masse flotte barneklær og ganske billig. ikke kjøp trening bukser der nede (verken til deg eller barnet )for det blir gedigne knær i dem og super dårlig kvalitet ...masse huller osv

Okei! tusen takk for tips[;)] hva er prisforskjellen der i forhold  til her?? og valuttaen.. hva er den??

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

hørte på radioen om at hvis man har en W i navnet sitt bør man ikke dra til tyrkia, fordi det er bokstaven W forbudt[&:]
"dra heller til tenerife om du har en w i navnet" sa de

hehehe! rare greier! ingen av oss har heldigvis ikke w i navnet

ORIGINAL: nettemor

Der har jeg vært!!!

Var fint der, likte meg bedre der enn i Alanya[:)][:)]

Skal til Tyrkia i September vi, men vet ikke om det er noe turiststed dit vi skal, for vi drar for å fly paraglider[:)]

Å dæken! kan du sånt du!?!?! det må jeg si! jeg er inpregnert. jeg altid drømt om å fly paraglider [;)]

Back
Topp