Hurra!

gutt11og?

Elsker forumet
Fikk time til ordinær UL i dag[:)]  1. september...
Men, må ringe på mandag og få en annen time.. Ligger jo på en sandstrand i de sydligere strøk og soler meg da! Kjedelig å måtte vente "helt" til mandag med å få den endelige timen :p
Liten utolmodig sjel er jeg nok[8D]
Gikk overraskendes fort da, var hos legen på tirsdag, og fikk allerede brevet i posten i dag!! Utrolig at helsevesenet kan være så raske  [;)] 

Gratulerer!!! Det må bli utrolig spennende for deg! Gleder meg til jeg også skal på UL [:D][:D][:D]

Gleder meg utrolig mye, men det er jo 2 mnd til [:-] Leeeenge.. Altfor lenge [8D]

Gratulerer med ULdato. Så spennede. Så fort går det ikke her jeg bor.
Gleder meg så til UL selv, for å se at alt er i orden, og få bekreftet kjønnet.....

GØY, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves [:)]

Åååå så spennanes da[:)]

Så det e legen som ska søke oss inn te ordinær UL eller kan æ få det hos gynekologen æ har gått fast te de siste åran??
Ska næmelig inn te UL hos han den 9 august (uke 13), kan ikke æ bare bestille time sjøl te ordinær UL da?

ORIGINAL: Linn1986

Fikk time til ordinær UL i dag[:)]  1. september...
Men, må ringe på mandag og få en annen time.. Ligger jo på en sandstrand i de sydligere strøk og soler meg da! Kjedelig å måtte vente "helt" til mandag med å få den endelige timen :p
Liten utolmodig sjel er jeg nok[8D]
Gikk overraskendes fort da, var hos legen på tirsdag, og fikk allerede brevet i posten i dag!! Utrolig at helsevesenet kan være så raske  [;)] 

JIPPI!!!
Jeg fikk også brev i posten til ordinær UL i dag, så er den 16.September[:D]

Back
Topp