Hurra vi har bestemt oss;;)

LillTrille

Glad i forumet
For barnevogn;;) Etter en lite tur på babyshop, der min samboer forøverig prøvekjørte alle vogner rundt omkring i butikken. Og liksom testet dem hehe.
Vi landa til slutt på emmaljunga City Cross. Men den er litt dyr så vi får spare litt først og sjekke litt priser rundt om kring;)
Men den var helt perfekt i forhold til vekt og hvor lett den var å håndtere;) 

Hva har dere bestemt dere for?

Så bra! Grattis!

Har ikkje komt oss ut for å prøva enda, men det står høgt oppe på "må bli gjort snart"-lista mi :)

Den såg jo kanon goe ut =) og fin =)

så bra av samboeren din å verme på valg av vogn =)

Så bra at dere har bestemt dere, gratulerer med valget :):)

Her har vi kjøpt inn vognen inn for en tid tilbake. Det ble easywalker sky på oss :)

Gratulerer! Dere kommer ikke til å angre. Vi har akkurat samme vogn.:)

Mamelene skrev:
Gratulerer! Dere kommer ikke til å angre. Vi har akkurat samme vogn.:)

Signerer denne :)

Så deilig da ! :) Vi står mellom edge duo og simo duo, vanskelig valg... :) 

Vi har en TFK Joggster Twist etter Ask som vi kommer til å bruke igjen. Kjempe fornøyd med den vogna. Tenker vi kjøper et ståbrett til storebror.

Vi har denne etter storesøster. kjempe fornøyd med den når en bruker bag delen! og i begynnelsen med sports delen!
ulempen er at den er litt tung å bære inn og ut av bil og når ungen begynner å bli 18-19 mnd og vil sitte HEILT opp så går ikkje ryggen så langt opp...
Men bagdelen var eg SUPER fornøyd med :)

Vi skal ha emmaljunga edge duo har trillet den litt i butikken og den virker veldig god

Har en City Cross.. :) Helt grei mener jeg, men hadde jeg skulle valgt igjen ville jeg nok valgt Tfk.. Men jeg får ingen ny vogn.. Men gleder meg til å ta i bruk bagvogn igjen.. =)

Back
Topp